سایت پسماند ویژه و صنعتی قم افتتاح شد

طی مراسمی دو طرح زیست محیطی «سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم» و «آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست» همزمان با هفته محیط زیست در قم به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سایت پسماند ویژه و صنعتی قم افتتاح شد
شناسه : 53403 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، دو طرح زیست محیطی «سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم» و «آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست» همزمان با هفته محیط زیست در قم به بهره‌برداری رسید.

سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، بهره‌برداری از سایت پسماند ویژه و صنعتی استان قم با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان را مورد توجه قرار داد و گفت: این طرح ارزشمند زیست محیطی، یکی از اقداماتی است که بیش از یک دهه بر زمین مانده بود و با همت و تلاش همه مسئولان، امروز افتتاح شد و خدمات خود را به واحدهای صنعتی ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت پسماندهای ویژه و صنعتی با تولیدکنندگان آن یعنی واحدهای صنعتی است، اظهار داشت: راه اندازی این سایت، فرصت بسیار ارزشمندی برای مدیریت هرچه بهتر این پسماندها و پیشگیری از رهاسازی آنها در حاشیه جاده‌ها و اراضی طبیعی است و بسیاری از استان‌های کشور از آن بی‌بهره‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم همچنین بهره برداری از ششمین آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست در استان با اعتباری حدود ۳ میلیاردتومان را نیز فرصت بسیار خوبی برای نظارت و پایش آلاینده های زیست محیطی دانست و گفت: توسعه آزمایشگاه های معتمد محیط زیست از جمله نیازهای جدی استان بوده که در جهت توسعه خوداظهاری واحدهای صنعتی بسیار اهمیت دارد.

در پایان این مراسم که با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم برگزار شد، از چهار تن از محیط بانان نمونه استان قم و همچنین یکی از همیاران و خیران محیط زیست، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

سایت پسماند ویژه و صنعتی قم افتتاح شد

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.