پروژه تونل جمهوری اسلامی تا پایان تابستان افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی پروژه بلوار جمهوری اشاره کرد و گفت: در تابستان امسال با توجه به‌سرعت پروژه، شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم شهری خواهیم بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه تونل جمهوری اسلامی تا پایان تابستان افتتاح می‌شود
شناسه : 53379 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ بسیاری از پروژه‌های مهم شهر به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو یکی از پروژه‌های مهم شهرداری بود و این بلوار نخستین بزرگراه درون‌شهری قم است.

وی ادامه داد: طول پروژه تونل از قبل از میدان امام حسین(ع) حدود ۳۰۰ متر تا یادگار امام است و چیزی که برای مدیریت شهری اولویت داشت اینکه بوده که حداقل تغییرات را در بافت داشته باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصدی این پروژه خبر داد و گفت: در این پروژه جابه‌جایی فاضلاب و شبکه فشار ضعیف و قوی برق را داشتیم که انجام‌شده و در حال حاضر سازه اصلی تونل به پایان رسیده و عملیات زیرسازی و روسازی تونل امام حسین(ع) در حال اجراست.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد تومان در این بافت هزینه شده، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در تابستان امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم خواهیم بود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.