شکارچیان در سامانه شکار و صید ثبت‌نام کنند

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست قم بر لزوم ثبت‌نام شکارچیان در سامانه شکار و صید برای دریافت هرگونه پروانه شکار تأکید کرد و گفت: البته در حال حاضر هیچ‌گونه پروانه شکار پستانداران، پرندگان و ماهیان صادر نمی‌شود و این فراخوان صرفا جهت شناسایی و ارائه خدمات الکترونیکی به متقاضیان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شکارچیان در سامانه شکار و صید ثبت‌نام کنند
شناسه : 53347 | انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست قم، طیب احمدی با اشاره به راه‌اندازی سامانه شکار و صید، اظهار کرد: تمامی شکارچیان جهت دریافت دفترچه شناسایی و پروانه شکار، باید هرچه سریعتر در سامانه شکار و صید ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می‌توانند با داشتن اطلاعاتی از جمله کد ملی، دفترچه و جواز حمل سلاح معتبر، با مراجعه به آدرس اینترنتی iranemp.ir و پس از مطالعه کامل راهنمای سایت، نسبت به پیش ثبت نام اقدام وشناسه ثبت نام دریافت نمایند.

رئیس اداره حیات وحش محیط زیست استان قم خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کنندگان باید پس از دریافت شناسه، به همراه اصل مدارک به واحد صدور پروانه و دفترچه شکار اداره کل واقع در بوستان بنیادی، موزه تاریخ طبیعی مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: البته در حال حاضر در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، هیچ گونه پروانه شکار پستانداران، پرندگان و ماهیان صادر نمی‌شود و این فراخوان صرفا جهت شناسایی و ارائه خدمات الکترونیکی به متقاضیان است و شکارچیان باید در اسرع وقت این ثبت‌نام را انجام دهند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.