لایق‌تر از سقائیان‌نژاد برای شهرداری قم نداریم/ زمان آزمون و خطا نیست

رئیس شورای شهر قم در خصوص ابقای شهردار، گفت: سن فقط یک عدد است و در شرایط فعلی کسی لایق‌تر از شهردار فعلی وجود ندارد، ضمن اینکه به دلیل بالا رفتن توقعات از شهرداری، دیگر آزمون و خطا برای انتخاب شهردار جدید امکان‌پذیر نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لایق‌تر از سقائیان‌نژاد برای شهرداری قم نداریم/ زمان آزمون و خطا نیست
شناسه : 53246 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، حسین اسلامی روز پنجشنبه در نشست با اعضای بسیج دانشجویی استان، در خصوص ابقای سید مرتضی سقائیان‌نژاد در سمت شهردار قم بیان کرد: سن فقط یک عدد است و با توجه به وضعیت فعلی، کسی لایق‌تر از وی موجود نیست، شهردار، مقام سیاسی نیست، بلکه مقام اجرایی و خدماتی است. پس قطعاً شهردار محدودیت های یک مقام سیاسی را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه گفته شده فرزند شهردار قم در خارج از کشور زندگی می‌کند، افزود: فرزندان ایشان بیشتر از ۱۸ سال سن دارند و اختیار زندگی آنها دست خودشان است. شهردار کنونی از اصفهان به قم آمدند و به تبع مدیرانی که با خود آوردند هم اصفهانی بودند؛ اما پس از مدتی مدیران قمی جایگزین شدند و در حال حاضر اکثر مدیران بومی هستند.

رئیس شورای شهر قم در خصوص وضعیت اقدامات شهرداری و رضایت مردم از شهردار عنوان کرد: اینکه مردم نسبت به عملکرد شهردار رضایت دارند یا نه، مسئله‌ای است که باید از طریق آمارگیری با روش‌های درست و دقیق اثبات شود؛ نمی‌توان با نظرات و حرف‌هایی که در گروه‌ها در فضای مجازی بیان می‌شود نظر  داد.

اسلامی تصریح کرد: مشاهدات میدانی ما، نشان می‌دهد که ظاهر تغییر یافته شهر و امکانات شهری ایجاد شده، شهروندان را به ابقای سقائیان‌نژاد متمایل می‌کند.

وی افزود: شهردار بومی نبود، بلکه بومی شد و اکنون مناطق قم را به خوبی می‌شناسد. به دلیل بالا رفتن توقعات از شهرداری، دیگر آزمون و خطا برای انتخاب شهردار جدید امکان‌پذیر نیست و فرد جدید، باید کارنامه موفق داشته باشد. در این زمینه حتی با آقای مقیمی هم صحبت شد اما به نتیجه‌ای دست پیدا نکردیم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد از ۱۳ خرداد سال ۹۴ در کسوت شهردار قم مشغول فعالیت است؛ وی پیش از این به مدت ۱۲ سال شهردار شهر اصفهان بوده است.

وی با توجه به اقدامات شهرداری برای رفع محرومیت‌زدایی و حاشیه‌نشینی مردم قم در سطح شهر گفت: اسماعیل آباد تنها نقطه محروم نیست. جاهایی مثل منطقه انتهای نیروگاه که دکل های برق سرطان زا باعث ایجاد بیماری ها و معضلات سلامتی برای مردم شده اند هم هستند.

وی افزود: برای رفع محرومیت و حاشیه نشینی زدایی، دولت مکلف است که زمین هایی ۴۸ هکتاری پردیسان را برای ساماندهی بافت های ناکارآمد موجود هرچه سریع تر در اختیار مسوولان استانی قرار بدهد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.