اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۳۵ بقعه قم

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم گفت: ۳۵ بقعه شاخص استان همزمان با دهه کرامت، برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی را برگزار می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای برنامه‌های دهه کرامت در ۳۵ بقعه قم
شناسه : 53157 | انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: بر این اساس بقاع شاخص قم برای برگزاری مراسم باشکوه این دهه و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی گوناگون، از مدت‌ها پیش آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مجالس جشن و سرور با سخنرانی اساتید حوزوی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت اشاره کرد که در ۳۵ بقعه شاخص تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی، اطعام شرکت‌کنندگان در مراسم و راه‌اندازی کاروان شادی، بخشی از برنامه‌های جنبی برخی از بقاع به شمار می‌روند، گفت: در مناطق یک و دو شهرستان قم و شهرستان‌های کهک و جعفریه، مراکز افق بقاع شاخص و هیئت امنای سایر حرم‌های مطهر امامزادگان، برنامه‌های متنوعی را برای دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تدارک دیده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین همایش‌هایی نیز با عناوینی همچون «دختران خورشید» و «دختران انقلاب» با هدف تجلیل از دختران قمی و با محوریت مزار مقدس شیخان و آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) در طول دهه کرامت برگزار می‌شود.

جباری از برپایی گردهمایش «خواهران شهدای سراسر کشور» توسط آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: دومین گردهمایی خواهران شهدای سراسر کشور و میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، سه‌شنبه ۱۰ خردادماه در حرم حضرت موسی مبرقع(ع) برگزار شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.