بازگشت گریه‌کن‌های خاطره‌انگیز به پرده سینماهای قم

سری دوم فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی» در آستانه دهه کرامت به روی پرده سینماهای تربیت، شهر آفتاب و آیه قم رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازگشت گریه‌کن‌های خاطره‌انگیز به پرده سینماهای قم
شناسه : 52977 | انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، شانزده سال قبل بود که فیلم سینمایی «چند میگیری گریه کنی» با سناریویی از محسن تنابنده و کارگردانی شاهد احمدلو به روی پرده سینماهای کشور رفت و با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد. فیلمی که در بیست‌وچهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب دیپلم افتخار هیئت داوران شده بود.

حالا این فیلم که از سه سال قبل مراحل تولید را پشت سر گذاشته و آماده اکران بود، با مساعدشدن اوضاع کرونایی به روی پرده سینماهای سراسر کشور رفته است.

در سری دوم این فیلم که توسط رحیم بهبودی‌نیا نوشته شده و علی توکل‌نیا کارگردانی کرده است، حمید لولایی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، حامد آهنگی، اشپیتیم آرفی، محیا دهقانی، عباس جمشیدی و اسدالله یکتا نقش‌آفرینی می‌کنند.

در سری نخست فیلم «چند میگیری گریه کنی»، زنده‌یاد استاد منوچهر نوذری در نقش «رضا شایسته» بازی خاطره‌انگیزی داشت. از دیگر بازیگرانی که در سری دوم این فیلم غایب هستند می‌توان به الناز شاکردوست، شهرام حقیقت دوست، هومن حاجی عبداللهی، آناهیتا همتی، محبوبه بیات و مرحوم کریم اکبری مبارکه اشاره کرد.

داستان سری دوم «چند میگیری گریه کنی» از جایی آغاز می‌شود که پسر رضا شایسته بعد از سی سال زندگی در خارج از کشور، بعد از فوت پدرش برای گرفتن ارثیه به ایران می‌آید ولی با یک وصیت عجیب از جانب پدرش روبه‌رو می‌شود.

او قبل از دریافت ارثیه خودش طبق وصیت رضا شایسته، باید برای هفت خانواده که وضعیت مالی خوبی ندارند، هفت مراسم تشییع جنازه بگیرد و در مراسم ختم حضور چشمگیر و پررنگی داشته باشد. همین وصیت غیرعادی باعث باز شدن مجدد پای گریه‌کن‌ها و سرآغاز داستان دیگری می‌شود.

در حال حاضر سینما تربیت قم این فیلم را در دو سانس ۱۸:۲۵ و ۲۱:۳۰ به روی پرده برده و سینما آیه هم «چند میگیری گریه کنی» را در سانس‌های ۲۰ و ۲۳ اکران کرده است.

همچنین سینما شهر آفتاب قم نیز در دو سانس ۱۹:۵۰ و ۲۱:۳۰ این فیلم کمدی را به روی پرده برده است.

مخاطبان سینما می‌توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات زمان اکران «چند میگیری گریه کنی» در روزهای آتی به سایت سینما تیکت مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.