سخنگوی اورژانس قم:

سیل در خلجستان قم جان یک نفر را گرفت

شهر بیست/ معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: یکی از شهروندان قمی در روستای بنابر از توابع بخش خلجستان در اثر سیلاب رودخانه جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سیل در خلجستان قم جان یک نفر را گرفت
شناسه : 5289 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی گفت: متاسفانه این حادثه با وجود هشدارهای داده شده در خصوص سیلابی بودن مسیر رودخانه ها و پرهیز از نزدیک شدن به جریان آب، در روز طبیعت رخ داد و در آن یک مرد جان خود را از دست داد.

وی افزود: با وجود اعزام بالگرد اورژانس به منطقه برای نجات جان فرد غرق شده و حضور کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی قم، فرد حادثه دیده به دلیل شدت بالای جریان آب، در همان لحظات اولیه فوت شده بود.

فراهانی ادامه داد: با وجود آمادگی کامل کارکنان اورژانس برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در تمام مناطق استان، از مردم می خواهیم تا آرام شدن وضعیت رودخانه ها، به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار، از نزدیک شدن به جریان آب خودداری کنند.

سخنگوی اوژانس قم با اشاره به درج برخی از اخبار مبنی بر فوت این فرد در رودخانه قم گفت: این موضوع کذب محض است و فرد یاد شده در روستای بنابر از توابع بخش خلجستان در اثر سیلاب رودخانه همان روستا جان خود را از دست داده است.

وی تأکید کرد: در برخی از خبرها از قول اورژانس درج شده بود که که این فرد غیربومی بوده که این موضوع نیز تکذیب می شود، در صورتی که آن مرحوم از اهالی قم بوده و غیربومی آن بخش بوده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.