درهای هنری ایوان آیینه حرم بانوی کرامت رونمایی می‌شود

رئیس ستاد آیین‌های فاطمی حرم حضرت معصومه(س) از رونمایی درهای هنری ایوان آیینه و فاز دوم کاشی کاری صحن امام هادی(ع) در دهه کرامت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درهای هنری ایوان آیینه حرم بانوی کرامت رونمایی می‌شود
شناسه : 52849 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، هادی محمودنژاد در نشست خبری برنامه‌های آستان مقدس فاطمی در دهه کرامت که پیش از ظهر امروز در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت با مراسم تعویض پرچم در روز سه شنبه ۱۰ خرداد در صحن امام رضا علیه السلام شروع می‌شود، اظهار کرد: آیین افتتاح جشن های دهه کرامت در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در آستان مقدس قم و مراسم اختتامیه دهه کرامت هم در آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه جشن‌های دهه کرامت صبح روز میلاد از ساعت ۸ صبح با خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر شروع می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

معاون اجرایی حرم بانوی کرامت ادامه داد: صبح روز میلاد بانوی کرامت قبل از مراسم خطبه خوانی آیین جارو کشی خادمان را در صحن امام رضا علیه السلام داریم و در ادامه برنامه های متنوع با شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش سراسری فدای دخترم از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در دهه کرامت خبر داد و گفت: برگزاری همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از برنامه های حرم مطهر در روز میلاد است که با مشارکت معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

محمودنژاد با بیان اینکه تلاش ما بر این است که بانوان و دختران سهم بیشتری از این آستان و مراسمات دهه کرامت داشته باشند، افزود: از دیگر برنامه هایی که هر سال وجود دارد اعزام سفیران کریمه به برخی استان‌ها و کشورها است که در طول دهه کرامت به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت از درهای هنری ایوان آیینه رونمایی می‌شود، آب‌خوری‌های بست جنوبی صحن امام رضا علیه السلام به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم کاشی کاری صحن امام هادی علیه السلام رونمایی می‌شود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.