معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم مطرح کرد

محل هزینه صدقات جمع آوری شده در قم

شهر بیست/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: مبالغ احصا شده از صندوق‌های صدقات در استان قم در مواردی همچون ارائه خدمات ویژه به سالمندان، کمک به رفع سوء تغذیه گروه‌های هدف، کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان شهری و روستایی هزینه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
محل هزینه صدقات جمع آوری شده در قم
شناسه : 5274 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، علی شهبازی نیا با اشاره به وضعیت ایتام استان قم اظهار کرد: هزار و ۸۱۸ یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان قرار دارند که هزار و ۶۷۴ نفر حامی این ایتام هستند، همچنین دو هزار و ۶۷۳ نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم زیرپوشش طرح محسنین قرار دارند که سه هزار ۵۸۹ نفر حامی این مددجویان هستند.

وی ادامه داد: سرانه پرداخت به هر یتیم استان قم توسط حامیان در طرح اکرام ایتام ۳۲۲ هزار تومان است و میانگین کمک حامیان در قالب این طرح در استان در ماه حدود ۵۹۰ میلیون تومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم افزود: سرانه پرداختی ماهیانه به فرزندان مشمول طرح محسنین در استان ۸۰ هزار تومان است و حامیان در این طرح در استان به صورت ماهیانه ۲۱۲ میلیون تومان کمک می‌کنند.

شهبازی نیا با اشاره به وضعیت پرداخت صدقه در استان قم اظهار کرد: سرانه پرداخت صدقه توسط هر شهروند قمی در ماه حدود ۸۰۰ تومان است و میانگین مبالغ احصاء شده از صندوق‌های صدقات در استان قم در ماه حدود ۹۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: مبالغ احصاء شده از صندوق‌های صدقات در استان قم در مواردی همچون ارائه خدمات ویژه به سالمندان، کمک به رفع سوء تغذیه گروه‌های هدف، کمک به پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمان مددجویان شهری و روستایی، کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، برگزاری اردوهای زیارتی و کمک به خرید و احداث منازل برای نیازمندان هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، پرداخت کمک هزینه موردی، تامین لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان جزو موارد هزینه صدقات جمع آور‌ی شده در استان قم است.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.