روابط عمومی‌ها وکیل مدافع مردم در دستگاه‌ها هستند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: کارکنان بخش‌های روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد مدیران شهرداری، وکیل مدافع مردم و شهروندان بوده و باید از این جایگاه عمل کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روابط عمومی‌ها وکیل مدافع مردم در دستگاه‌ها هستند
شناسه : 52484 | انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در جلسه گردهمایی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در امیدآفرینی در جامعه اظهار داشت: پرسنل بخش‌های روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد مدیران شهرداری، وکیل مدافع مردم و شهروندان بوده و باید از این جایگاه عمل کنند.

وی ۹ محور مورد تأکید شهردار در برنامه‌های سال ۱۴۰۱ مجموعه ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری را موردتوجه قرارداد و افزود: تحقق شعار تولید و اشتغال‌زایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری، نخستین محور کاری شهرداری در سال ۱۴۰۱  بوده و در کنار آن باید به جهاد تبیین نیز اصولی و به‌صورت ویژه توجه کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از تدوین طرح جامع فرهنگی خبر داد و گفت: این طرح در هفته آینده در شورای معاونین یا شهرداران مطرح‌شده و در صورت تصویب، اختیارات مدیران روابط عمومی افزایش پیدا خواهد کرد.

وی سپس به تکمیل پروژه‌های عمرانی اشاره و تصریح کرد: برای ارتباط با مردم نیاز به پوشش کامل خبری داریم و این اهتمام روابط عمومی‌ها به دادن خبر خوش به شهر و امیدآفرینی قابل‌تقدیر است.

کلانترزاده حرکت اصولی شهرداری، نهضت ایجاد پارکینگ، برنامه‌ریزی برای بازآفرینی بافت فرسوده را بخشی از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ نام برد و خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلگری آسان دسترسی زائران به حرم مطهر بخشی از اصولی است که باید در برنامه‌های ۱۴۰۱ به مردم اطلاع‌رسانی شده و شهردار محترم بر آن تأکید دارد.

وی از ساخت فیلم شهید مولوی در روابط عمومی مرکز خبر داد و گفت: کارگروهی با حضور نمایندگان کلان‌شهرهای کشور تشکیل‌شده که برای ارتقای حقوق حوزه‌ روابط عمومی و کنش‌ساز شدن آن‌ها تشکیل‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: در روابط عمومی شهرداری مرکز ۷ بخش تعریف‌شده که ادارات تبلیغات، سامانه مردمی ۱۳۷، اطلاع‌رسانی، ارتباطات، امور بین‌الملل، تولیدات رسانه‌ای و رسانه‌های نوین به‌منظور تخصصی شدن فعالیت‌ها مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: انجام ۲۰۰ پویش تبلیغاتی، نصب ۲۱۲ بنر، افزایش ۳۳ درصد سازه‌های تبلیغاتی، اجرای دو تلویزیون پهن‌پیکر، برپایی مرکز اسناد، راه‌اندازی موزه‌ تاریخ قم، برگزاری ۱۱۲ نشست خبری، انتشار ۱۸هزار خبر، افزایش ۳۰ درصدی ارتباطات مردمی با سامانه ۱۳۷، برگزاری ۶۰۰ برنامه‌ رادیویی و تلویزیونی به مدت ۳هزار دقیقه؛ تنها بخشی از فعالیت‌های اداره‌ کل ارتباطات و امور روابط بین‌الملل شهرداری بوده است.

کلانترزاده اظهار داشت: امروز سایت بین‌المللی شهرداری قم با سه زبان فعالیت کرده و استفاده از درگاه اینترنتی، ۱۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد که نشان از توانمندی همکاران در حوزه روابط عمومی است.

وی در پایان تأکید کرد: داشتن روابط عمومی با ساختار علمی یکی از دغدغه‌ها در این حوزه بوده و نیاز است با همکاری هم، علاوه بر حفظ وکیل‌مدافع بودن برای مردم و انتشار امید در جامعه پوشش کاملی از عملکرد شهرداری داشته باشیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.