ضرورت بازنگری در روند جمع‌آوری و انتقال پسماندهای قم

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم بر ضرورت بازنگری در روند جمع‌آوری پسماند از ابتدای جمع‌آوری تا انتقال و دفن در سایت البرز تأکید کرد و گفت: رمز موفقیت در پروژه‌های مدیریت شهری مشارکت، همیاری و همکاری شهروندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت بازنگری در روند جمع‌آوری و انتقال پسماندهای قم
شناسه : 52129 | انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در نخستین جلسه شورای خدمات شهری شهرداری قم، اظهار کرد: سه اصل قانون‌مداری، مردم مداری و دانش‌محوری سیاست شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری است که اگر با این شاخص‌ها کار کنیم وظیفه قانونی و شرعی خودمان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: رمز موفقیت برای ارائه خدمات مطلوب، یک‌صدایی و هماهنگی است و باید از مناطق هشت‌گانه تا معاونت یک‌صدا شنیده شود و با هم‌افزایی خدمت در خورشان شهر کریمه اهل‌بیت(س) را ارائه دهیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه همه با هم باید سیاست‌های کاری را اجرا و پیگیری کنیم، گفت: بیشترین موضوعی که درباره آن انرژی و هزینه می‌کنیم جمع‌آوری، انتقال و دفن پسماندها و دومین موضوع تنظیف و نظافت معابر و خیابان‌هاست که به بخش خصوصی واگذاری شده است.

وی با بیان اینکه انتظار این است که روند جمع‌آوری پسماند از ابتدای جمع‌آوری تا انتقال و دفن در سایت البرز بازنگری شود، ابراز کرد: رمز موفقیت در پروژه‌ها مشارکت، همیاری و همکاری مردم است و هرکجا در مدیریت شهری مردم در کنار شهرداری بودند، کار به بهترین شکل انجام‌شده است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه اصلاح و بهبود فرآیندها و حذف فرآیندهای زائد را در دستور کار داریم، اذعان کرد: ناظرین می‌بایست با دقت و بر اساس قانون بر عملکرد پیمانکاران نظارت کنند و از سوی دیگر تدابیری لحاظ شده که پرداخت‌های پیمانکاران سر موعد انجام شود تا در پرداخت حقوق کارگران خللی پیش نیاید.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه باید بر آموزش و فرهنگ‌سازی شهروندان اهتمام ویژه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مجموعه خدمات شهری پیشانی فعالیت‌های شهرداری است و  معاونین خدمات شهری مناطق باید تمام موضوعات مرتبط با این بخش را در مناطق هشت‌گانه با جدیت دنبال شود.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.