فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی ساخته می‌شود/ آمادگی ارتش برای همکاری با سینماگران

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از تلاش برای تولید و رونمایی فیلم شهید صیاد شیرازی تا جشنواره فجر امسال خبر داد و گفت: همچنین ساخت سه فیلم سینمایی با موضوع زندگی شهید حسن آبشناسان، شهید عباس دوران و شهید فلاحی در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی ساخته می‌شود/ آمادگی ارتش برای همکاری با سینماگران
شناسه : 52076 | انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیر سرتیپ محمدرضا فولادی در حاشیه یادواره نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم در پاسخ به پرسشی در خصوص گمنام‌ماندن شهدای ارتش  در جامعه، بر لزوم استفاده از ظرفیت هنر در معرفی شهدای ارتش تأکید کرد و گفت: ارتش دو وزیر دفاع و دو رئیس ستاد ارتش تقدیم انقلاب کرده اما تاکنون هیچ اثر تلویزیونی و فیلم سینمایی درباره آنان ساخته نشده است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: اگر در معرفی شهدای ارتش کوتاهی‌هایی صورت گرفته مقصر آن فقط ارتش نیست چراکه قرار نیست ارتش برای خودش فیلم و سریال بسازد، سازمان های فرهنگی وظیفه دارند به معرفی شهدا بپردازند و برای شهدا هزینه کنند.

فولادی افزود: در حال حاضر با عنایت فرماندهی ارتش، فیلم سینمایی شهید صیاد شیرازی در دستور ساخت قرار دارد و امیدواریم به جشنواره فجر امسال برسد.

وی تصریح کرد: همچنین ساخت سه فیلم سینمایی با موضوع زندگی شهید حسن آبشناسان، شهید عباس دوران و شهید فلاحی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از آمادگی ارتش برای همکاری با سینماگران خبر داد و افزود: سریال‌هایی نیز با محوریت شهدای ارتش در دست تولید است و از سینماگران تقاضا داریم با توجه به سناریوهای مناسب در ارتش، توجه ویژه‌ای به ساخت آثار هنری با محوریت شهدای ارتش داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید، ۲۱۷ هزار جانباز و ۲۶ هزار آزاده تقدیم نظام کرد. 

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.