نخستین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از برگزاری نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می‌شود
شناسه : 52028 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در نشست خبری اعلام جزئیات نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: استان قم مفتخر است که میزبان پیکر مطهر ۵۶۵ شهید ارتش از جمله سپهبد محمد ولی قرنی، یازده امیر شهید، ۹ خلبان شهید و ۱۶ افسر ارشد شهید است.

وی بر لزوم معرفی و غبارزدایی از شهدای ارتش در قم تأکید کرد و گفت: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم بنا شد پنج یادواره با هدف تکریم و تجلیل از مقام شهدای ارتش برگزار شود.      

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: نخستین یادواره شهدای ارتش ساعت ۱۸ عصر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت با پیام آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.

وی از تجلیل خانواده معظم شهدای ارتش در این یادواره خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم از ۵ جلد کتاب «ستارگان آسمانی» با محوریت شهدای ارتش و همچنین سردیس شهید محمد فراشاهی رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: دومین یادواره شهدای ارتش نیز در تاریخ  ۲۶ خردادماه به همت نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود و از مقام ۱۱۰ شهید ارتش تجلیل خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: سومین یادواره شهدای ارتش در ۱۴ تیرماه با محوریت نیروی زمینی ارتش، چهارمین یادواره در مردادماه با محوریت نیروی دریایی و پنجمین یادواره نیز در سوم شهریور با محوریت نیروی پدافند هوایی برگزار خواهد شد و سخرانان این یادواره‌ها، فرماندهان ارتش هستند.

وی افزود: اجلاسیه بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش نیز در نیمه نخست آبان‌ماه با سخنرانی امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در ادامه با اشاره به جان‌فشانی رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس، گفت: جامعه ایثارگری سه میلیونی ارتش در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کرده و از حریم مرزهای ایران اسلامی پاسداری کردند.

فولادی افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید، ۲۱۷ هزار جانباز و ۲۶ هزار آزاده تقدیم نظام کرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.