نخستین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از برگزاری نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین یادواره شهدای ارتش در قم برگزار می‌شود
شناسه : 52028 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، امیر سرتیپ «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در نشست خبری اعلام جزئیات نخستین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: استان قم مفتخر است که میزبان پیکر مطهر ۵۶۵ شهید ارتش از جمله سپهبد محمد ولی قرنی، یازده امیر شهید، ۹ خلبان شهید و ۱۶ افسر ارشد شهید است.

وی بر لزوم معرفی و غبارزدایی از شهدای ارتش در قم تأکید کرد و گفت: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم بنا شد پنج یادواره با هدف تکریم و تجلیل از مقام شهدای ارتش برگزار شود.      

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: نخستین یادواره شهدای ارتش ساعت ۱۸ عصر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت با پیام آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار می‌شود.

وی از تجلیل خانواده معظم شهدای ارتش در این یادواره خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم از ۵ جلد کتاب «ستارگان آسمانی» با محوریت شهدای ارتش و همچنین سردیس شهید محمد فراشاهی رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: دومین یادواره شهدای ارتش نیز در تاریخ  ۲۶ خردادماه به همت نیروی هوایی ارتش برگزار می‌شود و از مقام ۱۱۰ شهید ارتش تجلیل خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: سومین یادواره شهدای ارتش در ۱۴ تیرماه با محوریت نیروی زمینی ارتش، چهارمین یادواره در مردادماه با محوریت نیروی دریایی و پنجمین یادواره نیز در سوم شهریور با محوریت نیروی پدافند هوایی برگزار خواهد شد و سخرانان این یادواره‌ها، فرماندهان ارتش هستند.

وی افزود: اجلاسیه بزرگداشت ۵۶۵ شهید ارتش نیز در نیمه نخست آبان‌ماه با سخنرانی امیر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در ادامه با اشاره به جان‌فشانی رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس، گفت: جامعه ایثارگری سه میلیونی ارتش در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کرده و از حریم مرزهای ایران اسلامی پاسداری کردند.

فولادی افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید، ۲۱۷ هزار جانباز و ۲۶ هزار آزاده تقدیم نظام کرد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.