دو انبار احتکار کالاهای اساسی در قم کشف شد

یک انبار احتکار کالاهای اساسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه قم و انبار دیگری با تلاش بسیج اصناف استان کشف و مقابله با محتکرین کالا شناسایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دو انبار احتکار کالاهای اساسی در قم کشف شد
شناسه : 52004 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سپاه قم، در راستای شناسایی و مقابله با محتکرین کالا، روز گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) موفق به کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در استان قم شدند.

در این اقدام که با حضور بازرسین صمت و اداره تعزیرات حکومتی انجام شد، ۹۰ کارتن ۱۰ کیلویی روغن گیاهی، بیش از ۱۰ تن پنیر، ۱۰ تن شیرخشک و مقادیر قابل توجهی کره گیاهی کشف و برای سیر مراحل قانونی و توزیع در بازار، به انبار اداره صمت امانت سپاری شد.

همچنین به همت بازرسان بسیج اصناف و سازمان صمت استان قم نیز میزان قابل توجهی کالاهای اساسی از یک انبار کشف و تحویل مقام قضایی شد.

خاطرنشان می‌شود در عملیات دیگری به همت تیم‌های ویژه عملیاتی ضابطین سپاه امام علی‌بن‌اب‌یطالب(ع) و با همکاری کلانتری  ۲۸ نیروی انتظامی و سازمان صمت استان قم، مقدار قابل توجهی تنباکو، توتون و سیگار قاچاق و تقلبی در قم کشف و ضبط شد.

این کشفیات شامل ۲۵۰ باکس انواع سیگار، ۱۰۰ باکس تنباکوی قاچاق و تقلبی و ۵۰ باکس توتون قاچاق آمریکائی پیپ می‌شود که بعد از کشف توسط ضابطین سپاه، برای اقدامات بعدی تحویل مقامات قضائی استان شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.