معلمان فعال در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی تجلیل شدند

آیین «آموزگار شهروند» با هدف تجلیل و قدردانی از معلمان و آموزگان فعال در ترویج فرهنگ شهروندی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معلمان فعال در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی تجلیل شدند
شناسه : 51993 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین «آموزگار شهروند» با هدف تجلیل و قدردانی از معلمان و آموزگان فعال در ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت شهروند نمونه با حضور نرجس نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و جمعی از معلمان ناحیه سه آموزش و پرورش استان در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد.

در این آیین از ۱۴ نفر از آموزگان و معلمانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ شهروندی در بین دانش آموزان منطقه سه آموزش و پرورش استان داشتند با اهدای لوحی قدردانی به عمل آمد.

نرجس نیازمند عضو هیئت رئیسه شورای شهر قم در بخشی از این آیین، تصریح کرد: از تمام فرهنگیان در ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت نسل آینده با فرهنگ دینی نهایت قدردانی را دارم و از جامعه فرهنگی استان درخواست می‌کنم سایر همکاران خود را نیز در ترویج فرهنگ شهروندی بیش از گذشته تشویق کنند.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در این آیین با تأکید بر آمادگی شهرداری قم برای تعامل با آموزش و پرورش با هدف ترویج فرهنگ شهروندی، گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ شهروندی و هم‌زیستی اگر از سنین کودکی و دوران شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان انجام بگیرد، نقش همیشگی در زندگی افراد خواهد داشت.

همچنین سید حسین رضوی حائری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با سازمان‌های تابعه شهرداری قم ابراز داشت: در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه فضای سبز، فرهنگ شهروندی، مدیریت پسماند، تفکیک زباله و غیره با تعامل شهرداری در حال انجام است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.