معلمان فعال در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی تجلیل شدند

آیین «آموزگار شهروند» با هدف تجلیل و قدردانی از معلمان و آموزگان فعال در ترویج فرهنگ شهروندی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
معلمان فعال در حوزه ترویج فرهنگ شهروندی تجلیل شدند
شناسه : 51993 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیین «آموزگار شهروند» با هدف تجلیل و قدردانی از معلمان و آموزگان فعال در ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت شهروند نمونه با حضور نرجس نیازمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و جمعی از معلمان ناحیه سه آموزش و پرورش استان در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار شد.

در این آیین از ۱۴ نفر از آموزگان و معلمانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ شهروندی در بین دانش آموزان منطقه سه آموزش و پرورش استان داشتند با اهدای لوحی قدردانی به عمل آمد.

نرجس نیازمند عضو هیئت رئیسه شورای شهر قم در بخشی از این آیین، تصریح کرد: از تمام فرهنگیان در ترویج فرهنگ شهروندی و تربیت نسل آینده با فرهنگ دینی نهایت قدردانی را دارم و از جامعه فرهنگی استان درخواست می‌کنم سایر همکاران خود را نیز در ترویج فرهنگ شهروندی بیش از گذشته تشویق کنند.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در این آیین با تأکید بر آمادگی شهرداری قم برای تعامل با آموزش و پرورش با هدف ترویج فرهنگ شهروندی، گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ شهروندی و هم‌زیستی اگر از سنین کودکی و دوران شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان انجام بگیرد، نقش همیشگی در زندگی افراد خواهد داشت.

همچنین سید حسین رضوی حائری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه قم با اشاره به همکاری آموزش و پرورش با سازمان‌های تابعه شهرداری قم ابراز داشت: در طول سال برنامه‌های مختلفی در حوزه فضای سبز، فرهنگ شهروندی، مدیریت پسماند، تفکیک زباله و غیره با تعامل شهرداری در حال انجام است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.