استخر شهید دخانچی بازگشایی شد

استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای ۱۵ خرداد جنب عوارضی اتوبان قم-کاشان پس از تجهیز مجدد بازگشایی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استخر شهید دخانچی بازگشایی شد
شناسه : 51876 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای ۱۵ خرداد پس از حدود ۴ سال تعطیلی ظهر امروز با حضور ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، رؤسای جمعی از هیئت‌های ورزشی، خانواده شهید حسین دخانچی و جامعه ورزشی قم افتتاح شد.

استخر شهید دخانچی در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در قم به بهره‌برداری رسید و طبق مصوبه هیئت وزیران و کمسیون ماده ۱۳۸ قانون اساسی با تملک اداره‌کل ورزش و جوانان به مدت ۱۰ سال به  فدارسیون ورزش جانبازان و معلولین واگذار شد و به صورت مشترک در اختیار ورزشکاران، جانبازان و معلولین قرار گرفت.

مجید ولی رئیس هیئت قایقرانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هیئت قایقرانی به دنبال این بود که مکان ثابتی برای تمرین تیم‌های خود داشته باشد که پس از پیگری‌های انجام شده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت جانبازان و معلولین، استخر دخانچی در اختیار هیئت قایقرانی قرار داده شد تا تمرینات تیم‌ها در این استخر دنبال شود.

وی افزود: علاوه بر تمرینات تیم‌ها، کلاس‌های آموزشی قایقرانی نیز در همین استخر برگزار می‌شود و در این راستا همه تجهیزات مورد نیاز در دو رشته کایاک و کانوپولو در دو بخش آقایان و بانوان تهیه شده تا کلاس‌ها زیر نظر مربیان مجرب با تجهیزات لازم برگزار شود.

وی در پایان گفت: اسکان هیئت قایقرانی در این استخر موقت خواهد بود و بر اساس قولی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به ما داده است، به زودی استخر شهدای هفت تیر به طور دائم در اختیار ما خواهد بود و این استخر تا چند وقت دیگر به طور اختصاصی پایگاه تمرینات و کلاس‌های قایقرانی انتخاب می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.