پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت در قم

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریالی در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن آسفالت در قم
شناسه : 51787 | انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی به تشریح برنامه‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری پرداخت و گفت: در سال گذشته باوجود افزایش قیمت زیادی که داشتیم قیر موردنیاز توسط شهرداری مرکز خریداری و تحویل سازمان شد و پیش‌بینی امسال تولید ۱۵۰ هزار تن با اولویت شوارع توسعه‌ای که جدول‌گذاری و زیرسازی شده و معابر مناطق کم برخوردار است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، اعتبار بخش آسفالت سازمان را ۱۱۰ میلیارد تومان برای شهر قم اعلام کرد و با اشاره به لزوم داشتن معادن برای شهرداری یادآور شد: رویکرد استان در داشتن دو معدن حاکمیتی در شهر قم است، معدن رودخانه‌ای که مصالح زیرساختی و زیراساس خیابان‌ها را تأمین می‌کند، در سال گذشته ۲۵۰ هزار تن تولید و توزیع به سطح خیابان‌ها داشته است.

وی، توسعه معدن رودخانه‌ای را در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کمتر دانست و ابراز کرد: برای امسال تولید و توزیع مصالح زیرساختی ۲۰۰ هزار تن پیش‌بینی‌شده و بر اساس دستور استاندار، درصدد راه‌اندازی معدن کوهی برای کارخانه آسفالت به‌صورت حاکمیتی هستیم  که در این زمینه جلسات زیادی در حال برگزاری است.

میریک امامی ادامه داد: در صورت تملک معدن کوهی توسط شهرداری، برای نخستین بار صفر تا ۱۰۰ از تولید تا استخراج، حمل‌ونقل، توزیع و اجرا توسط شهرداری انجام‌شده و شهرداری قم در این بخش به خودکفایی کامل می‌رسد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.