آغاز ثبت‌نام ششمین جشنواره شمیم ریحان در قم

مدیر مجمع جوان ستایشگر از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره جشنواره شمیم ریحان ویژه تجلیل از دختران برتر استان قم از تاریخ ۷ تا ۲۵ اردیبهشت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام ششمین جشنواره شمیم ریحان در قم
شناسه : 51592 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی مجمع جوان ستایشگر، دانیال اناری از آغاز ثبت‌نام ششمین دوره جشنواره شمیم ریحان ویژه تجلیل از دختران برتر استان قم از تاریخ ۷ تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم و همکاری دستگاه های اجرایی خبر داد.

وی افزود: جشنواره شمیم ریحان با هدف الگوسازی دختر جوان ایرانی و انقلابی و ترویج روحیه امید و بهره گیری از توانمندی دختران نخبه در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب طراحی شده و در پنج سال اخیر با موفقیت برگزار شده است.

مدیر مجمع جوان ستایشگر تصریح کرد: در این جشنواره از دختران برتر در عرصه‌های کارآفرینی، ورزش، دانشگاهی، اجتماعی، هنری، فرهنگی، رسانه‌ای، روســتایی، پژوهشی، قرآنی، بسیجی، فرزند شهید با دستاورد خاص، دختر برتر معلول با توانمندی خاص، دختر فعال درشرکت دانش بنیان و نماینده دختران مدافع سلامت تجلیل می‌شوند.

اناری با اشاره به شرایط و نحوه شرکت در ششمین دوره جشنواره شمیم ریحان، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند فرم ثــبـت‌نـام را از طریق پــیــام رســان : واتـس اپ شـماره ۰۹۳۶۳۸۲۰۱۱۱ دریافت و تکمیل کنند و مستندات را به ایمیل shamimrayhan025@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: هر متقاضی می‌تواند فقط در یکی از ۱۵ محور تجلیل در جشنواره ثبت‌نام کند و افرادی که در سال‌های گذشته در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفته باشند، امکان حضور در ششمین دوره را نخواهند داشت.

خاطرنشان می‌شود جشنواره شمیم ریحان ویژه دختران جوان بوده و دارای شرط سنی ۱۶ تا ۳۰ سال است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.