معاون جمعیت هلال احمر قم خبر داد

کمک ۳۲۰ میلیونی مردم قم به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر کشور

شهر بیست/ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمع آوری 320 میلیون و 780 هزار تومان کمک نقدی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر مناطق شمالی کشور خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کمک ۳۲۰ میلیونی مردم قم به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر کشور
شناسه : 5151 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، امیر حسین علیمردانی اظهار کرد: در روزهای پس از وقوع سیل در استان های کشور، مردم نوعدوست و فهیم استان قم با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود به صندوق ها و پایگاه های جمعیت هلال احمر، ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان سیل های اخیر، همدلی سخاوتمندانه خود را با اهدای کمک به نمایش گذاشتند.

وی با قدردانی از تلاش های بی دریغ داوطلبانی که در روزهای تعطیل نخست سال جاری، خدمت را بر حضور در جمع گرم خانواده ترجیح دادند، بیان کرد: داوطلبان در این مدت، با احساس مسئولیت در برابر هموطنان آسیب دیده خود و با حضور در پایگاه های جمع آوری هدایا و پای صندوق ها، بی وقفه اقدام به خدمت رسانی کردند.

علیمردانی با اشاره به همکاری موثر آستانه مقدس حضرت معصومه(س) و مسئولان برگزاری نماز جمعه استان قم در جمع آوری کمک های مردم شریف استان افزود: با تلاش صورت گرفته کمک ارزشمند ۳۲۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومانی مردم قم، با برنامه ریزی جمعیت هلال احمر کشور در اختیار آسیب دیدگان سیل ها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد گفت:  علاوه بر جمع آوری کمک‌های مردمی در پایگاه های مستقر در مناطق عمومی استان، شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* به همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به سیل زدگان در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.