آماده‌سازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر در شب‌های قدر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آماده‌سازی بوستان‌ها، پیاده راه‌ها و مسیرهای منتهی به حرم مطهر منطقه هفت به مناسبت شب‌های قدر و برگزار مراسم شب‌های احیا خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر در شب‌های قدر
شناسه : 51085 | انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به نزدیکی شب‌های قدر و برگزاری مراسمات شب‌های احیا اظهار داشت: با توجه به تمایل شهروندان برای حضور در حرم مطهر به مناسبت شب‌های قدر، منطقه هفت شهرداری به علت قرارگیری در هسته مرکزی برای برگزار مراسمات شب‌های احیا، اقدام به آماده‌سازی کرده است.

وی از پاک‌سازی و شستشویی معابر و پیاده‌روها  خبر داد و گفت: میدان آستانه، پیاده راه‌های ارم، انقلاب و آیت الله مرعشی نجفی(ره) و باغ‌راه بهار علاوه بر معابر اصلی پاک‌سازی و شستشو می‌شود و در طول شب‌های قدر تعداد نیروهای خدماتی در منطقه افزایش پیداکرده و نظافت و پاک‌سازی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم، همچنین آماده‌سازی بوستان‌های مجاور حرم، پیاده راه‌ها و مسیرهای منتهی به حرم را نیز مطرح و  تأکید کرد: در مراسمات ملی و مذهبی منطقه هفت بیشترین تردد و جمعیت را در شهر داشته و حجم کارهای خدماتی و نظافت چندین برابر شده و تعداد شیفت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی همچنین از آماده‌باش تمام پرسنل شهرداری در لیالی قدر خبر داد و تصریح کرد: تمام پرسنل خدماتی شهرداری منطقه در شب‌های قدر آماده‌باش بوده و تمام مرخصی‌ها در این چند روز حذف‌شده است که امیدواریم بدون حادثه و مشکل این ایام را مدیریت کرده و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

نوشته های مشابه
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.