سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم خبر داد

جابه‌جایی صد هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروز بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر مسافر از پایانه‌ها و پارکسوارهای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم جابه‌جا شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جابه‌جایی صد هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری قم
شناسه : 5108 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی با سرویس دهی ۶۴هزار و ۵۷ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و تاکسی برون شهری بالغ بر۱۰۰ هزار نفر مسافر از پایانه ها و پارکسوارهای این سازمان جابه‌جا شدند.
وی افزود: در طول این ایام کلیه پرسنل به صورت آماده باش هستند و تمام پایانه ها و پارکسوارها بصورت شبانه روزی فعال اند و به زائرین و مسافرین خدمات رسانی می کنند، از ابتدای تعطیلات ۶۰۰ جایگاه پارک در پارکسوار شمالی ویژه ماشین‌های سنگین در نظر گرفته شده که همه روزه این ۶۰۰ جایگاه مورد استفاده قرار گرفت.
سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم افزود: روزانه بالغ بر ۴۰۰ تماس تلفنی توسط مرکز پیام سازمان پاسخ داده می شود و مسافرین از نحوه تهیه بلیط و ساعات حرکت اتوبوس ها مطلع می شوند.
وی افزود: در زمان بارندگی تمامی نمازخانه ها و سالن های انتظار مسافر جهت رفاه حال زائرین و مسافرین در اختیار آنها قرار گرفت و نیروهای خدماتی سازمان بصورت مستمر آب های سطحی در تمامی پایانه ها و پارکسوارها را جمع آوری کردند.
پوریافر خاطر نشان کرد:  پایانه مرکزی همه روزه در کنار هموطنان عزیز، میزبان زائران از کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان و هند هستند که از خدمات پایانه بهره مند می شوند.

 

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.