دادستان قم خبر داد

الزام اداره راهداری به حضور در محل تا اصلاح کامل جاده جعفریه

شهر بیست/ دادستان قم گفت: پس از نشست جاده جعفریه، اداره راهداری ملزم شد تا به طور شبانه روز و پیوسته تا اصلاح کامل جاده در محل حاضر باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
الزام اداره راهداری به حضور در محل تا اصلاح کامل جاده جعفریه
شناسه : 5098 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه اظهار کرد: در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از بروز اتفاقات احتمالی دادستانی دستورات قضایی لازم را به ادارات ذی ربط ابلاغ کرد.

دادستان قم گفت: با توجه به تشکیل فوری جلسات ستاد بحران و صدور دستورات قضایی جدی از جمله مسدود نمودن ورودی و خروجی‌های رودخانه، حمل کلیه خوردرو‌های باقی مانده به پارکینگ‌ها، جلوگیری از عبور و مرور و … و نظارت بر فعالیت ادارات ذی ربط، از بروز هرگونه مشکلی در قم جلوگیری به عمل آمد.

این مقام قضایی افزود: پس از نشست جاده جعفریه، اداره راهداری ملزم شد تا به طور شبانه روز و پیوسته تا اصلاح کامل جاده در محل حاضر باشد و همچنین پس از سرریز کردن سد کبار به دلیل وجود خطرات احتمالی، دستور قضایی مسدود سازی ورودی به منطقه از سوی دادستانی به اداره راهداری صادر شد.

وی تصریح کرد: هشدار‌های لازم به پلیس راه قم، شهرداری، ستاد بحران، راهداری و … ابلاغ شده که با نظارت ویژه خدمت رسانی به شهر را در دستور کار خود قرار دهند.

دادستان قم در پایان گفت: شهروندان به دلیل حجم بالای آب از تردد در حریم رودخانه خودداری کنند، با توجه به ادامه آماده باش مسئولین ذی ربط، ان شاءالله جای هیچ گونه نگرانی در قم نخواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.