۳۲ هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم اسکان یافتند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز دوم فرودین ماه جاری، حدود ۳۲ هزار مسافر نوروزی در ۸ هزار تخته چادر در بوستان‌های شهری قم اسکان پیدا کرده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۲ هزار مسافر نوروزی در بوستان‌های قم اسکان یافتند
شناسه : 49497 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات این سازمان برای اسکان از زائران نوروزی و زیباسازی ستاد نوروزی شهرداری قم، بیان کرد: فعالیت‌های این ستاد از ۲۵ اسفندماه جاری به صورت جدی آغاز شده است.

به گفته وی، پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۳۰ هزار تخته چادر در بوستانهای شهر قم با بیش از ۱۲۰ هزار نفر اسکان داده شود که با احتساب اماکن مسقف تعداد افراد اسکان یافته از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور خواهد کرد.

وی یادآور شد: ستاد اسکان شهرداری قم تا ۱۴ فروردین ماه جاری آماده پذیرایی از مسافران است و در صورت نیاز این افراد در مکان‌های مسقف اسکان داده خواهند شد.

وی ادامه داد: تمام کمپ‌ها و استراحتگاه‌های شهر قم برای استقبال و خدمات رسانی بهتر به مسافران و زائران در حالت آماده باش قرار دارند؛ بوستان هاشمی در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در منطقه دو، فدک در منطقه سه، بوستان نیایش و نیاز در منطقه پنج و بوستان غدیر نیز بعنوان آخرین استراحتگاه در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: به دلیل برودت و احتمال بارندگی طی روزهای آینده، خانه تکواندو در منطقه یک، ورزشگاه جوانمرد در منطقه دو، ورزشگاه شهید طاهریان و دخانچی در منطقه سه، ورزشگاه شهید حیدریان و رضاییان در منطقه ۴ و ورزشگاه ظهور در منطقه ۵ به همین مناسبت در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم همچنین با اشاره به اقدامات زیباسازی شهر در آستانه سال جدید، تصریح کرد: در این رابطه ۲۵ پروژه نورپردازی در شهر قم به اجرا درآمده که بخش مهمی از آن در بلوار پیامبر اعظم(ص) و خیابانهای اصلی نصب شده است.

جوادیان با اشاره به نزدیکی به روز طبعیت نیز گفت: همزمان با سیزده فروردین ماه جاری تمام بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهری فعال است و از شهروندان و مردم درخواست می‌شود تا از اقداماتی که ممکن است آسیبی به محیط زیست و فضای سبز وارد شود، خودداری نماید.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.