حادثه در شهربازی بوستان علوی قم/ دستگاه تاب اسکای از رده خارج شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه دستگاه تاب اسکای شهربازی بوستان علوی با وجود اخذ استانداردهای لازم دچار سانحه شده است، گفت: خوشبختانه این اتفاق هیچ‌گونه تلفات و صدمات انسانی و مالی نداشت اما فعالیت دستگاه مذکور با توجه به اهمیت موضوع متوقف می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حادثه در شهربازی بوستان علوی قم/ دستگاه تاب اسکای از رده خارج شد
شناسه : 49425 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به حادثه شب گذشته در شهربازی بوستان علوی، گفت: خوشبختانه این اتفاق هیچ‌گونه تلفات و صدمات انسانی و مالی نداشته است.

وی با بیان اینکه شهربازی بوستان علوی به بهره‌بردار واگذارشده است و با توجه به این قرارداد، بهره‌بردار ملزم به رعایت اصول ایمنی و استانداردهای تدوین‌شده در سازمان ملی استاندارد بوده است، افزود: هرگونه فعالیت و نصب هر دستگاهی منوط به اخذ مجوز از اداره کل استاندارد استان قم بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ابراز کرد: در حادثه شب گذشته شهربازی بوستان علوی، دستگاه تاب اسکای علی‌رغم اخذ استانداردهای لازم دچار سانحه شده که علت حادثه نیاز به بررسی دقیق‌تر توسط کارشناسان اداره کل استاندارد را دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از بهره‌برداران مجموعه‌های تفریحی و رفاهی این سازمان بدون داشتن مجوزات لازم از اداره کل استاندارد اجازه فعالیت ندارند، اظهار کرد: حتی در بحث مجموعه‌های بازی کودکان و نونهالان، استانداردهای لازم در دو بخش ساخت و بهره‌برداری اخذشده است

جوادیان در پایان یادآور شد: دستگاه مذکور با توجه به اهمیت موضوع و در خطر بودن جان شهروندان تا حصول کامل نتیجه رسیدگی از رده خدمات‌رسانی خارج می‌شود و از اداره کل استاندارد استان انتظار می‌رود در صدور مجوزها حساسیت بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.