ارسال ۲ هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس قم

دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: ۱۲۰ هنرمند عکاس در این رویداد با بیش از ۲ هزار اثر در بخش های تک عکس قم و آزاد، مجموعه عکس قم و آزاد و بخش موبایلی شرکت کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۲ هزار اثر به دهمین دوره دوسالانه عکس قم
شناسه : 49314 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم، ابراهیم سلیمانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: این دوره از دوسالانه مذکور، با اقبال و استقبال خوب هنرمندان عکاس کشوری مواجه شده است.

وی افزود: به دلیل استقبال پر شور هنرمندان عکاس از قم و بسیاری از استان‌های ایران اسلامی و برای سهولت انتخاب آثار برای نمایشگاه و کتاب «قم ۱۴۰۰»، ابتدا آثار را برای پالایش و انتخاب اولیه در اختیار هیئت انتخاب قرار دادیم و پس از انتخاب ۷۰۰ اثر از بین بیش از ۲ هزار اثر رسیده به دبیرخانه، مقدمات داوری را برای امروز (۲۴ اسفند) فراهم کردیم.

دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم تصریح کرد: سید عباس میر هاشمی، ساسان مؤیدی و محمد نوروزی از تهران و حجت‌الله عطایی و امیر حسامی‌نژاد از قم اعضای هیئت داوری این دوسالانه هستند.

سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: این دوسالانه عکس با هدف برگزاری نمایشگاه، معرفی برگزیدگان، تدوین و چاپ کتاب عکس «قم ۱۴۰۰» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش‌های مسابقه این دوسالانه در سه بخش است، گفت: تک‌عکس و مجموعه عکس در موضوع «قم ۱۴۰۰» برای عموم عکاسان بومی و غیربومی استان قم است.

رئیس انجمن عکاسان استان قم اظهار داشت: تک‌عکس و مجموعه عکس در موضوع «آزاد» نیز برای عکاسان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای (آماتور) مقیم استان قم است.

سلیمانی اضافه کرد: بخش تک‌عکس موبایلی (عکس‌هایی که با تلفن همراه گرفته شده باشند) در موضوع «آزاد» نیز برای عکاسان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای (آماتور) مقیم استان قم است.

وی درباره جایزه‌های دوسالانه مذکور گفت: در هر بخش، سه برگزیده (به صورت همسطح و همرتبه) معرفی خواهد شد و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریالی به همراه لوح و نشان انجمن عکاسان استان قم به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

دبیر دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم اظهار داشت: همچنین در بخش عکاسی موبایلی به پنج نفر برگزیده، جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی به همراه لوح اهدا خواهد شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این دوسالانه توسط انجمن عکاسان استان قم با همکاری استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، شهرداری قم، شورای شهر قم، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.