مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

قم ۲۴۳ جانباز بالای ۷۰درصد دارد

شهر بیست/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: امروز مفتخر به خدمت رسانی به 11هزار و 500 جانباز در استان هستیم که از این تعداد 6500 نفر زیر 25درصد و 487 نفر بالای 25درصد هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم ۲۴۳ جانباز بالای ۷۰درصد دارد
شناسه : 4878 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه در دیدار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید قم، اظهار کرد: جانبازان با گذشت از جان خود در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از دین و مملکت اسلامی حاضر شدند و اعضا و جوارح خود را تقدیم کردند و امروز با وجود مشکلات جسمی در شرایط سختی زندگی می کنند و در پای ارزش‌ها ایستاده اند.

وی تصریح کرد: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه آحاد ملت است و وظیفه مسئولان بنیاد شهید در این راستا به طور خاص، وظیفه ای سنگین و حساس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ایثار جان و گذشتن از عزیزان کار بزرگی است که شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران انجام دادند، افزود: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان باید متناسب با شأن و منزلت این عزیزان باشد.

حسینی بوشهری یکی دیگر از وظایف مهم بنیاد شهید را انتقال پیام شهدا به جامعه دانست و افزود: انتقال اهداف و رسالت و پیام شهیدان باید برجسته شود و نصب تصاویر شهدا در سطح شهر یکی از این کارهاست که در قم صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: پیام شهدا از عمق جان برخاسته و بر دل نسل جوان می نشیند تا در مسیرشهدا گام بردارند، دشمن از این موضوع هراس دارد و لذا تلاش می کند جوانان را از مسیر شهدا دور کند.

امام جمعه قم افزود: تصاویر شهدا نشان از ایمان، اخلاص و ایثار است و بهترین آذین بندی برای شهرها محسوب می شود. این تصاویر یادآوری می کند که آرامش و امنیت امروز را مدیون چه کسانی هستیم. لذا باید در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید در مسیر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: امروز مفتخر به خدمت رسانی به ۱۱هزار و ۵۰۰ جانباز در استان هستیم که از این تعداد ۶۵۰۰ نفر زیر ۲۵درصد و ۴۸۷ نفر بالای ۲۵درصد هستند.

هاشمی با اشاره به ۲۴۳ جانباز ۷۰درصد در استان اضافه کرد: جمعیت جانبازان و خانواده معظم ایشان به حدود ۴۱ هزار نفر می رسد و بنیاد شهید استان مفتخر به خدمت رسانی به این عزیزان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.