فرماندار قم:

غرفه‌داران حق تحمیل نوع میوه به مردم ندارند/ انتقادها به مشکل توزیع میوه را می‌پذیریم

فرماندار قم در مورد وجود مشکلاتی در توزیع میوه گفت: نقص در مدیریت توزیع در قم، مانع از رسیدن میوه به غرفه ها در ایام عید شد و ما وجود این مشکلات را می پذیریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
غرفه‌داران حق تحمیل نوع میوه به مردم ندارند/ انتقادها به مشکل توزیع میوه را می‌پذیریم
شناسه : 4839 | انتشار : ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، مرتضی حیدری در رابطه با کمبود میوه در غرفه های سطح شهر عنوان کرد: ساعت ۴ و نیم صبح سوم فروردین به همراه مسئولان به طور سرزده در مراکز تأمین و توزیع میوه و گوشت در قم حضور یافتیم.

فرماندار قم افزود: به همشهریان عزیز اطمینان می دهیم که میوه به اندازه کافی تأمین شده است و جای نگرانی در ایام عید وجود ندارد.

وی اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی و تعاون روستایی به اندازه کافی در سطح کشور میوه به ویژه سیب و پرتقال برای این ایام فراهم کرده اند و در تأمین، مشکلی دیده نمی شود.

حیدری در مورد وجود مشکلاتی در توزیع میوه گفت: نقص در مدیریت توزیع در قم، مانع از رسیدن میوه به غرفه ها در ایام عید شد و ما وجود این مشکلات را می پذیریم.

وی بیان کرد: جلسه ستاد تنظیم بازار با توجه به مشکلاتی که در توزیع میوه به وجود آمده بود در قم برگزار شد و امروز نیز بازدید صورت گرفت و راهکارهایی برای توزیع اتخاذ شد تا از این شیوه های فعلی خارج شویم و مشکلات حل شود.

فرماندار قم گفت: از طرفی در چند روز گذشته یک اختلال در سیستم مالی در استان قم ایجاد شده بود که موجب دیر رسیدن میوه به غرفه ها شد، در این زمینه مشکل رفع شده است.

وی در مورد کیفیت پایین میوه به ویژه پرتقال عنوان کرد: در میان میوه های توزیع شده، ماندگاری پرتقال کمتر بوده و کیفیت پایین تری داشت که قرار شد شهروندان موقع مراجعه به غرفه‌ها،حق انتخاب داشته باشند.

حیدری اظهار کرد: غرفه داران حق تحمیل نوع میوه از نظر کیفیت را ندارند و شهروندان باید خودشان میوه ها را بر اساس کیفیت انتخاب کنند.

وی گفت: تعاونی روستایی نیز در مرکز به دست چین میوه ها پرداخته و میوه های بی کیفیت را حذف می کند، با وجود این تلاش ها، مردم حق انتخاب میوه را تا رسیدن میوه های با کیفیت دارند.

فرماندار قم تأکید کرد: باید تأمین نیاز های ضروری مردم از جمله میوه و گوشت در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد و نباید در این ایام هیچ نگرانی در مردم در تأمین نیازها وجود داشته باشد.

 

 

نوشته های مشابه
بازدید وزیر کشور از ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.