مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد

برگزاری تورهای قم‎گردی درون‌شهری و برون‌شهری در ایام نوروز

شهر بیست/ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از راه‌اندازی 7 تور قم‌گردی در ایام نوروز با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره کل ارشاد و اوقاف استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری تورهای قم‎گردی درون‌شهری و برون‌شهری در ایام نوروز
شناسه : 4836 | انتشار : ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰   پرینت
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی از برگزاری تورهای قم‌گردی داخل و بیرون شهری در نوروز ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: امسال علاوه بر تورهای قم گردی رایگان درون شهری، تورهای بیرون شهری با هزینه بسیار مناسب نیز با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد:، از آنجا که جاذبه های گردشگری استان از اولویت های مهم است، از همین رو با در نظر گرفتن ۷ تور متنوع زیارتی، بوم گردی و طبیعت گردی، شهرگردی، صنایع دستی، کاروانسراها، محله گردی و موزه گردی برنامه قم گردی دنبال می شود.
وی با اشاره به اینکه فعالیت تورهای قم گردی تا ۱۲ فروردین ماه ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون ۶۰۰ نفر از اول فروردین ماه از برنامه های قم گردی رایگان استفاده کرده اند، از چهارم فروردین نیز علاوه بر تورهای موجود، محله گردی در محله های قدیمی اصیل استان نیز آغاز می شود.
یزدانی با تأکید بر اینکه در همه تورهای قم گردی راهنمایان توانمند حضور دارند، عنوان کرد: از آنجا که گردشگری زیارت هدف اصلی است، امسال با کمی تغییر، معرفی امامزادگان و اماکن زیارتی استان در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، برنامه های قم گردی برای گردشگران غیرایرانی نیز با حضور راهنمای ۳ زبانه با برنامه های ویژه نیز در دستور کار قرار دارد.

 

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.