مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم مطرح کرد

استقبال چشمگیر زائران از تورهای قم گردی

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: استقبال زائران و شهروندان از تورهای قم گردی به‌گونه‌ای چشمگیر بوده که در همین روزهای نخست، به دلیل تعداد بالای ثبت‌نام کنندگان، در برخی تورها، از ادامه ثبت‌نام متقاضیان معذور شدیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال چشمگیر زائران از تورهای قم گردی
شناسه : 4830 | انتشار : ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری تورهای قم گردی که در قالب‌های مختلفی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است،‌ اظهار داشت: استقبال زائران و شهروندان به گونه‌ای چشمگیر بوده که در همین روزهای نخست، به دلیل تعداد بالای ثبت‌نام کنندگان، در برخی تورها، از ادامه ثبت‌نام متقاضیان معذور شدیم.

وی، تور شهرگردی و زیارت را که از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون برگزار شده است ازجمله این تورها دانست که باهدف معرفی پیشینه شهر باستانی قم و معرفی جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی قم تدارک دیده شده است و از تور زیارت با هدف معرفی اماکن زیارتی و امامزادگان شهر قم و مکان‌های مذهبی قم خبر داد.

مقیمی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، یک روحانی در هر سرویس تور، همراه گردشگران است که در خصوص زندگینامه امامزادگان همچون چهل اختران قم، توضیحات لازم را ارائه دهد و زائران را با بزرگان مدفون در بقاع متبرکه و مزارهایی همچون شیخان آشنا کند.

وی به بیش از ۷۰۰ گردشگر اشاره کرد که با توجه به ظرفیت و امکان موجود، تاکنون از تورهای قم گردی استفاده کرده‌اند و گفت: بسته‌های فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده‌شده در حین بازدیدها ازجمله اقداماتی است که موجب اغنای محتوایی و رضایت زائران نوروز شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از بیت امام (ره) و مسجد سلماسی (محل تدریس حضرت امام) و موزه مراجع به‌عنوان اماکن گردشگری زائران در ایام نوروز یاد کرد و افزود: مراکز ثبت‌نام تورهای قم گردی، در ستادهای اطلاع‌رسانی سطح شهر، شبکه‌های مجازی، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، اماکن اسکان آموزش‌وپرورش، امامزادگان و مساجد سطح شهر است.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.