برای اتمام پروژه تونل جمهوری باید ۱۱ ملک تملک شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون ۱۱۵ میلیارد تومان برای پروژه تونل جمهوری اسلامی هزینه شده است، گفت: ۹۰ پلاک مسکونی و تجاری در مسیر اجرای این پروژه قرار دارد که ۷۹ پلاک تملک و تخریب‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برای اتمام پروژه تونل جمهوری باید ۱۱ ملک تملک شود
شناسه : 48277 | انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل جمهوری اسلامی در منطقه دو شهرداری قم، اظهار داشت: ۹۰ پلاک مسکونی و تجاری در مسیر اجرای این پروژه قرار داشت که حدود ۸۰ پلاک تملک و تخریب‌شده است.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص‌یافته جهت اجرای تونل جمهوری اسلامی و تملک پلاک‌های در مسیر، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان در این پروژه مهم ترافیکی شهر قم هزینه شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تملک پلاک‌های تجاری و مسکونی در اجرای پروژه‌های شهری فرایند طولانی دارد، عنوان کرد: بعد از تملک مسجد در مجاورت این پروژه توسط شهرداری قم، یک مسجد جدید برای اهالی و شهروندان قمی در این منطقه احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون ۱۱ پلاک باقیمانده این طرح در حال رایزنی برای تملک است، تصریح کرد: انتظار می‌رود با همراهی و مشارکت شهروندان، تملک پلاک‌های باقی‌مانده زودتر انجام شود تا خللی در اجرای ادامه پروژه ایجاد نشود.

رحیمی در پایان با اشاره به پیش‌بینی و زمان‌بندی اتمام و بهره‌برداری از پروژه تونل جمهوری اسلامی گفت: مجموعه مدیریت شهری قم در تلاش است تا این پروژه ترافیکی را تا پایان فصل بهار سال ۱۴۰۱ و یا نهایتاً در نیمه نخست سال آینده آماده افتتاح و بهره‌برداری قرار دهد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.