تقاطع شهدای روحانیت سال آینده افتتاح می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تقاطع شهدای روحانیت و زیرگذر بلوار غدیر سال آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید، گفت: برای اجرای فاز نخست پروژه جمهوری اسلامی ۱۲۰ پلاک تملک شده و در فاز دوم و تونل این بلوار تا بلوار آیت الله بنی فضل نیز ۹۲ پلاک تملک شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تقاطع شهدای روحانیت سال آینده افتتاح می‌شود
شناسه : 48226 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی روز چهارشنبه در گام چهارم افتتاح رسمی ۱۰۰ پروژه شهرداری قم در سالن رضوان شهرداری قم، با اشاره به افتتاح ساختمان منطقه دو شهرداری قم، بیان کرد: این ساختمان در ۷ هزار متر مربع زیربنا در ۶ طبقه احداث شده و دو سازمان تابعه شهرداری نیز در این این محل مستقر خواهند شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: با افتتاح و بهره‌برداری رسمی از این ساختمان، حضور و مراجعه شهروندان به شهرداری منطقه تسهیل و ارتباطات مردمی افزوده خواهد شد.

رحیمی با اشاره به پروژه بلوار جمهوری اسلامی ابراز داشت: برای اجرای فاز اول این بلوار ۱۲۰ پلاک تملک و در فاز دوم و تونل این بلوار تا بلوار آیت الله بنی فضل نیز ۹۲ پلاک تملک شده که هم اکنون ۱۱ پلاک از فاز دوم آن تملک و تخریب نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان برای تملکات این بلوار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تعلق خاطر، ریزدانگی و بافت مسکونی متراکم این منطقه از مشکلات تملک و اجرای پروژه جمهوری اسلامی بوده است.

رحیمی ادامه داد: در منطقه دو شهرداری قم پنج تقاطع طی سال‌های قبل طراحی و وارد فاز اجرا شده شده که از این جمله می‌توان به تقاطع جمهوری اسلامی، زیر گذر آیت الله طباطبایی، زیر گذر جمهوری اسلامی و بلوار شهدای روحانیت اشاره کرد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص این منطقه در سال آینده ابراز داشت: تقاطع شهدای روحانیت و زیرگذر بلوار غدیر سال آینده به بهره ‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در بافت مرکزی منطقه دو با کمبود فضای سبز شهری روبه‌رو هستیم، گفت: طی این سال‌ها هفت بوستان در منطقه دو احداث شده است، با احداث بوستان‌های حاشیه‌ای مقداری از کمبود فضای سبز در بافت مرکزی منطقه مرتفع شده است.

وی بیان کرد: سه پل هوایی اخیراً در سطح معابر پرتردد این منطقه نصب شده و در موضوعات ترافیکی دیگر نیز برنامه‌هایی قابل ملاحظه در حال انجام است.

رحیمی یادآور شد: وجود کاربری‌های ناسازگار مانند ریل آهن و دکل‌های برق از مشکلات اساسی منطقه دو شهرداری قم است و در کنار آن عریض بودن معابر نیز از مزیت‌های مهم منطقه به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.