توزیع ۲۰۰۰ تن آسفالت در خیابان شهدای نوبهار قم

معاون امور زیربنایی منطقه یک شهرداری قم از توزیع دو هزار تن آسفالت با هزینه سی میلیارد ریالی در دو سال گذشته در محله شهدای نوبهار و شهدای دروازه ری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۲۰۰۰ تن آسفالت در خیابان شهدای نوبهار قم
شناسه : 48130 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا رشید‌نژاد با اشاره به مشکلات و روند پیگیری موضوعات شهری محله شهدای نوبهار و شهدای دروازه ری اظهار داشت: عرض نامناسب شوارع این خیابان و بافت فرسوده مشکلات زیادی برای اهالی محل و شهرداری ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت معابر این خیابان تصریح کرد: سال گذشته پانزده میلیارد ریال و در سال جاری نیز پانزده میلیارد ریال برای روکش آسفالت معابر، شوارع فرعی و کوچه‌های خیابان شهدای نوبهار و خیابان شهدای دروازه ری هزینه شده است.

معاون امور زیربنایی منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: ۲۰۰۰ تن آسفالت در دو سال گذشته بر اساس محدوده‌های مختلف و زون بندی‌ها شهرداری در منطقه توزیع‌شده است که برای سال آینده نیز پانزده میلیارد ریال برای روکش آسفالت در نظر گرفته‌شده است.

وی بافت فرسوده این خیابان را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به حجم بالای بافت فرسوده فعلاً برنامه خاصی برای توسعه و تعریض در این خیابان پیش‌بینی‌نشده است که با توجه به حمایت‌های دولتی و شهرداری امیدواریم این بافت های فرسوده هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

رشیدنژاد با اشاره به وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی در این خیابان یادآور شد: جمع‌آوری آب‌های سطحی با توجه به هارمونی و شوارع که بر اساس اصول درستی شکل نگرفته است، توسط چاه‌های جذبی صورت می‌گیرد.

معاون امور زیربنایی منطقه یک شهرداری قم اضافه کرد: برخی از چاه‌های جذبی نیاز به بهسازی و لایروبی داشته که توسط شهرداری منطقه رفع شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.