اجرای طرح رعایت فاصله طولی خودروها در بلوار الغدیر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه اجرای نمادهای حفظ فاصله طولی برای نخستین بار در ایران توسط شهرداری قم اجرایی شده است، گفت: این طرح در مرحله نخست در بلوار غدیر عملیاتی شده و به‌تدریج در سایر معابر شهری نیز اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح رعایت فاصله طولی خودروها در بلوار الغدیر قم
شناسه : 48005 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی با اشاره به طرح مجموعه مدیریت شهری قم در اجرای رعایت فاصله طولی خودروها در معابر شهری، اظهار داشت: طبق ماده ۱۷۳ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان باید فاصله طولی مناسب با خودروی جلوتر را حفظ کنند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ فاصله طولی بین خودروهای سواری، اضافه کرد: رعایت فاصله طولی در کاهش تصادفات و کنترل خودروهای سواری توسط رانندگان اثر مستقیمی دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح رعایت فاصله طولی در شهر قم یادآور شد: در این طرح، شهرداری قم در طول مسیر نمادهای زردرنگی را در بلوار و معابر شهری طراحی می‌کند و فاصله طولی خودرو با خودروی مقابل زمانی اصولی و ایمن است که راننده حداقل دو نماد زردرنگ ترسیم‌شده بر محور را به‌راحتی رؤیت کند.

طبیبی با بیان اینکه اجرای نمادهای حفظ فاصله طولی برای اولین در ایران توسط شهرداری قم اجرایی شده است، گفت: این طرح در مرحله نخست در بلوار غدیر عملیاتی شده و به‌تدریج در سایر معابر شهری نیز اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.