کاهش سرعت ۱۰ کیلومتری در بلوار آیت‌الله بروجردی قم

رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم از کاهش سرعت ۱۰ کیلومتری در بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: با توجه به ابلاغ وزارت کشور مبنی بر بازبینی سرعت مجاز در معابر بر اساس آیین‌نامه طراحی معابر شهری، سرعت مجاز ۹۰ کیلومتری در این بلوار به ۸۰ کیلومتر کاهش یافت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش سرعت ۱۰ کیلومتری در بلوار آیت‌الله بروجردی قم
شناسه : 47957 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو به کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در بلوار آیت‌الله بروجردی اشاره کرد و افزود: با نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلف در این بلوار شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در این بلوار بوده و امیدواریم با تبدیل دوربین‌های نظارتی به دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف، این ایمنی را در تمام شهر ایجاد کنیم.

رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم از ابلاغ وزارت کشور مبنی بر بازبینی سرعت مجاز در معابر بر اساس آیین‌نامه طراحی معابر شهری خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس در هفتمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان،‌ بررسی سرعت مجاز در معابر شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی این بازبینی و بررسی را بر اساس مطالعات جامع حمل‌ونقل دانست و ابراز کرد: با توجه به تعداد کشته‌شدگان بالای تصادفات شهری و نقش آرام‌سازی معابر در کاهش کشته‌شدگان تصادفات و با توجه به نظر پلیس راهور، مقرر شد سرعت مجاز در بلوار آیت‌الله بروجردی از ۹۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر در ساعت کاهش پیدا کند.

برزو ادامه داد: بر اساس این اصلاح سرعت، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز تابلو اعلام سرعت موجود در بلوار را بر مبنای سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت اصلاح‌کرده و همچنین در سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت نیز که در طول مسیر رفت‌وبرگشت بلوار آیت‌الله بروجردی نصب بوده، سرعت مجاز ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کرد.

وی با درخواست از شهروندان برای رعایت سرعت مجاز برای حفظ سلامتی خود و شهروندان اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم برای کاهش تصادفات و حفظ ایمنی و سلامتی خود و شهروندان با سرعت مجاز در این مسیر رانندگی کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.