افزایش بازدیدکنندگان موزه فاطمی با فروش بلیت اینترنتی

رئیس اداره موزه فاطمی با اشاره به افزایش دو برابری بازدیدکنندگان این موزه با فروش اینترنتی، گفت: خانواده جانبازان و ایثارگران، اعضای نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، بازنشستگان کشوری و لشکری، مراکز و نهادهای دارای قراردادنامه با موزه فاطمی با ۸۰ درصد تخفیف بلیت اینترنتی را دریافت می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش بازدیدکنندگان موزه فاطمی با فروش بلیت اینترنتی
شناسه : 47918 | انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت‌وگویی از موفقیت آمیز بودن طرح فروش اینترنتی بلیت موزه فاطمی خبر داد و اظهار کرد: با توافق صورت گرفته با مجموعه قم‌تیکت امکان تهیه بلیت اینترنتی برای بازدید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) مهیا شده و با گذر از دوره آزمایشی یک ماهه با کمترین مشکل و نارسایی، تعداد بازدیدها از موزه فاطمی به دو برابر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه موزه فاطمی از معدود موزه هایی است که امکان تهیه بلیت اینترنتی را فراهم کرده است، افزود: از جمله اهداف این طرح تسهیل تهیه بلیت موزه با استفاده از فضای مجازی، سهولت در امر بازدید، سهولت و صرفه‌جویی در وقت بازدید کنندگان گروهی در زمان ورود به موزه، مدیریت بهتر بازدیدها برای روایت‌گری موزه، زمان‌بندی  و نوبت‌دهی به بازدیدهای گروهی و معرفی موزه فاطمی در فضای مجازی است که این رویکرد موجب افزایش بازدید از موزه نیز شده است.

رئیس اداره موزه فاطمی ارائه تخفیف برای بلیت مجازی را از مزایای این طرح دانست و افزود: خرید اینترنتی بلیت انفرادی بازدید از موزه فاطمی ۵۰ درصد، بلیت بازدید گروهی ۶۰ درصد، بلیت بازدید گروهی بالای ۵۰ نفر ۷۰درصد و بلیت بازدید گروهی کودکان زیر ۷ سال و سالمندان بالای ۷۰ سال با ۸۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی افزود: همچنین بازدیدهای ویژه شامل خانواده جانبازان و ایثارگران، اعضای نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهادهای خیریه، بازنشستگان کشوری و لشکری، خانواده خادمان افتخاری و مراکز و نهادهای دارای قراردادنامه با موزه فاطمی با ۸۰درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مشکاتی ادامه داد: بازدید جانبازان، خانواده شهدا، خادمان رسمی و خانواده‌شان، خادمان قراردادی، شرکتی و خدماتی و خانواده آنها، خادمان افتخاری حرم مطهر، کودکان زیر ۷ سال و سالمندان بالای ۷۰ سال که همراه با خانواده باشند از موزه فاطمی رایگان است.

وی گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اینترنتی باید به وبگاه www.qomticket.com مراجعه و در بخش بلیت موزه های قم روی گزینه موزه فاطمی رفته و بر روی گزینه انتخاب بلیت کلیک، سپس با انتخاب نوع و تعداد بازدید مبلغ بلیت را پرداخت و بلیت اینترنتی و پیامک تأیید را دریافت کنند.

رئیس اداره موزه فاطمی با بیان اینکه هر بلیت تا سه ماه اعتبار خواهد داشت، اضافه کرد: ساعات بازدید از موزه فاطمی همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۶:۳۰ است و علاقه‌مندان برای بازدید از موزه فاطمی می‌توانند در این ساعات به میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: کانال موزه فاطمی به آدرس haramqom_museum@ در پیام رسان ایتا و شبکه اجتماعی اینستاگرام برای معرفی آثار و ارائه محتواهای مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.