مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد

راه اندازی ۴ نوروزگاه در استان قم

شهر بیست/ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از راه اندازی 4 نوروزگاه در خانه تاریخی زند، کاروانسرای پاسنگان، مجتمع زیتون و بوستان مهدی این استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه اندازی ۴ نوروزگاه در استان قم
شناسه : 4789 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، حمید یزدانی روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: نوروزگاه ها با هدف معرفی آداب و سنن استان و با مشارکت هنرمندان قمی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی گفت: در این نوروزگاه‌ها برنامه های جانبی همچون برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، پخت غذای سنتی، موسیقی سنتی، سیاه چادر، شاهنامه خوانی و نوروزخوانی اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه فعالیت نوروزگاه ها تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این نوروزگاه ها معرفی آداب و سنن استان، بناها و آثار تاریخی و نیز اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان استان قم است.

علاقه مندان می توانند همه روزه ساعت ۱۱ تا ۹ صبح در مجتمع گردشگری زیتون واقع در کیلومتر ۱۷ اتوبان قم – تهران، ساعت ۱۱ الی ۱۳ درخانه تاریخی زند واقع در خیابان چهارمردان کوچه ۱۷، ساعت ۱۵ تا ۱۸ در کاروانسرای تاریخی پاسنگان واقع در کیلومتر۲۶ جاده قدیم قم- کاشان و ساعت ۲۰ تا ۲۲ در بوستان مهدی در مجاورت کمربندی به نوروزگاه ها مراجعه و از برنامه های متنوع این نوروزگاه ها بازدید به عمل آورند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.