اجرای ۱۴۰ پروژه شهری در منطقه ۴ قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: در سال جاری ۱۴۰ پروژه‌ عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فضای سبز به ارزش ۱۶۷ میلیارد تومان در سطح منطقه اجرایی شده که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۱۴۰ پروژه شهری در منطقه ۴ قم
شناسه : 47764 | انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اقدامات منطقه چهار شهرداری در سال جاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و در راستای اجرای ۱۴۰ پروژه منطقه، حدود ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده که تاکنون با تلاش و پیگیری همکاران منطقه چهار شهرداری روند خوبی داشته و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را تاکنون شاهد هستیم.

به گفته وی، در سال جاری پروژه‌های متعددی در منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسیده که شاخص‌ترین آن‌ها افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدان جعفری‌نیا، فاز نخست بوستان خضر نبی(ع)، تکمیل بلوار شهید سپهبد سلیمانی، تکمیل روشنایی بلوار شهید آوینی، فاز نخست بوستان زائر، تکمیل و تجهیز ابنیه و امکانات بوستان‌های سطح منطقه و… بوده و تا پایان سال جاری نیز باقی پروژه‌های عمرانی، خدماتی رفاهی، فضای سبز و ترافیکی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان محترم قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: در سال جاری ۲ میلیارد ریال قرارداد نصب سامانه‌های ویلچررو در منطقه منعقد شده که در حال حاضر از سمت میدان مفید در بلوار شهید صدوقی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در ابتدای بلوار شهید کریمی ساماندهی بوستان مفید در دست اقدام است، تصریح کرد: در سال گذشته عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسید و تسهیلات رفاهی مورد نیاز شهروندان ازجمله سرویس بهداشتی و…  آن در سال جاری بااعتباری بالغ‌بر ۸ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اصفهانیان‌مقدم یادآور شد: در بوستان شهدای گمنام نیز احداث مسیر دسترسی ایمن به مقبره شهدای گمنام بااعتبار ۳۵ میلیارد ریال در حال اجرا بوده و در بوستان علوی نیز احداث سکوهای نشیمن، مسیرهای تندرستی، سایبان و آلاچیق نیز بااعتباری بالغ‌بر ۶۰ میلیارد ریال  در دست اقدام است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه آسفالت نیز در سال جاری خدمات قابل‌توجهی صورت گرفته است، اضافه کرد: خیابان‌های بنیاد و بلوار شهید کریمی لاین رفت به‌صورت کامل روکش آسفالت آن انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم ادامه داد: یکی از عوامل مؤثر در ارتقاء کیفیت خدمات و گردشگری در بوستان‌های شهری، وجود امکانات و تسهیلات رفاهی استاندارد و کافی بوده که با اقداماتی که در سال جاری در بوستان‌ها و مکان‌های تفریحی سطح منطقه صورت گرفته در تلاشیم تا محیطی آرام و امن را جهت گذران اوقات فراغت شهروندان و زائرین فراهم کنیم.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.