ضرورت همراهی مردم در اجرای پروژه‌های انسان‌محور

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر همراهی مردم با مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های انسان‌محور در شهر گفت: ما نیازمندیم مردم نیز همراه مدیریت شهری شوند تا بتوانیم فرهنگ را تغییر داده و از اجرای پروژه‌های خودرو محور به سمت پیاده‌محور حرکت کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت همراهی مردم در اجرای پروژه‌های انسان‌محور
شناسه : 47549 | انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین اسلامی با اشاره به افتتاح پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی، برنامه آرام‌سازی شهر را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: نگاه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها، ایجاد نشاط و آرامش در سطح شهر بوده و کارهای سخت‌افزاری جای خود را پیداکرده است.

وی، توجه شورای اسلامی شهر قم را به اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری مطرح کرد و افزود: در تمام دنیا کشورهای موفق، در سال‌های گذشته به سمت آرام‌سازی رفته و نگرش از سمت‌وسوی خودرو محوری به سمت انسان‌محوری تغییر کرده است.

رئیس شورای شهر قم تأکید کرد: شورای شهر نیز با نگاه به انسان‌محوری اکثر برنامه‌های خود را در هر دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بر اساس انسان و شهروندان قرار داده و تمام پروژه‌ها را در بخش‌های عمران، فضای سبز با محوریت انسان تعریف می‌کند.

وی، سیاست‌های اجراشده در تمام سال‌ها را بر اساس خودرو محوری دانست و ابراز کرد: باید کاری کنیم که در ادامه مسیر توسعه، تمام نیازمندی‌های شهروندان با پیاده‌روی کمتر از ۱۵ دقیقه رفع شده تا شاهد خودروهای تک‌سرنشین نباشیم.

اسلامی به چالش‌های پیش‌روی تغییر سیاست‌ها از خودرو محوری به انسان‌محوری اشاره و تصریح کرد: ما نیازمندیم مردم نیز همراه مدیریت شهری شده تا بتوانیم فرهنگ را تغییر داده و به سمت پیاده محوری حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز باید خودرو را در اولویت دوم خود قرار داده تا برنامه‌های مدیریت شهری به بهترین شکل اجراشده و بهترین عملکرد را داشته باشد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.