تدارک مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین‌الدین در قم

استاندار قم گفت: در جلسه‌ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم توافق شد یک فیلم بلند سینمایی در قم با موضوع شهید زین‌الدین تولید شود که امیدواریم در جشنواره فیلم فجر سال آینده بتوانیم به تماشای آن بنشینیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدارک مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین‌الدین در قم
شناسه : 47407 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سید محمد تقی شاهچراغی در حاشیه حضور در اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما تربیت قم، گفت: توفیق شد در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما تربیت که مکانی فرهنگی و عمومی است و مردم با آن ارتباط دارند، حضور پیدا کنم.

وی که به تماشای فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر نشسته بود، گفت: شهید مهدی باکری شخصیتی کم نظیر در دفاع مقدس بود و نکته جالب اینجاست که شهید زین‌الدین هم مانند شهید باکری است.

استاندار قم ادامه داد: در جلسه ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم توافق شد یک فیلم بلند سینمایی در قم با موضوع شهید زین الدین تولید شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حال پیگیری مقدمات کار است و امیدواریم در جشنواره فیلم فجر سال آینده بتوانیم به تماشای فیلم سینمایی شهید زین‌الدین بنشینیم.

شاهچراغی به برنامه های دولت برای ارتقا زیرساخت های سینمایی در قم اشاره و بیان کرد: پیش‌بینی‌های خوبی در این زمینه شده و بخشی نیز از قبل به سرانجام رسیده؛ ولی بخش خصوصی باید در این زمینه ورود کند و به هر میزانی که نیاز است در حوزه های مختلف فرهنگی متناسب با فرهنگ و ذائقه مردم قم مشروط به استفاده بهینه و صحیح زیر ساخت تهیه شود و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان در خصوص رابطه‌اش با سینما خاطرنشان کرد: سال‌های جنگ و بعد از جنگ ارتباط خوبی با سینما داشتم ولی پس از آن به علت مسائل کاری زمینه برای حضور نبود و امیدوارم این حضور در جشنواره فیلم فجر فتح‌بابی باشد تا از این پس در کنار مردم قم به تماشای آثار سینمایی فاخر و ارزشی بنشینیم.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.