تعیین تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از تعیین تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان شهرک صنوف خبر داد و گفت: در حال توافق جهت راه‌اندازی قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان و واگذاری به صنف مصالح ساختمانی هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعیین تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان
شناسه : 47405 | انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری گفت: مشکلات شهرک با کمک مالکان شهرک صنوف قابل‌حل است.

وی با اشاره به اجرایی نشدن تفاهم‌نامه شهرداری با برق منطقه‌ای تهران، افزود: در سال ۹۴ برای شروع کار اقدامات لازم انجام شد، اما شرکت برق تهران نتوانست قرارداد خود را در قالب تفاهم‌نامه شهرداری آورده و باگذشت زمان و تورم امکان اجرایی شدن آن فراهم نشد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از واگذاری ۱۹۸ انشعاب برق در شهرک خبر داد و گفت: برای گام نخست واحدهای فعال شناسایی و جهت معرفی به شرکت توزیع برق استان در اولویت‌بندی اخذ انشعاب قرار گرفته‌اند.

وی علت تأخیر در تأمین برق شهرک را تشریح و بیان کرد: ورود ۴۰ سانت به حریم اداره راه و اختلاف ایجادشده باعث تأخیر در تأمین برق شد که ۳ ماه طول کشید و امیداریم تا آخر فروردین برق موردنیاز شهرک تأمین شود.

مظفری، هزینه تأمین آب شهرک را نیز سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سه میلیارد تومان هزینه انتقال آب شرب به شهرک شده و نمی‌توانیم از این آب برای فضای سبز استفاده کنیم و در حال بررسی راه‌های استفاده از پساب هستیم.

وی از تعیین و تکلیف قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان شهرک صنوف خبر داد و گفت: در حال توافق جهت راه‌اندازی قطعات غیرفعال سایت آهن‌فروشان و واگذاری به صنف مصالح ساختمانی هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در ادامه از آغاز احداث مسجد شهرک خبر داد و گفت: مسجد شهرک به‌عنوان نخستین نماد فرهنگی شهرک صنوف کلنگ خورده و امیدواریم به‌زودی شاهد رونق شهرک نیز باشیم.

وی در پایان با تأکید دوباره به همکاری شهرداری با اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری با اصناف در عوارض همکاری کامل داشته و این همکاری در هیچ کجای شهر وجود ندارد، اما بیشتر مشکلات مربوط به تخلفات بوده که مهم‌ترین آن نیز حذف پارکینگ است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.