بازدید مسئولان قم از شهرک صنوف +تصاویر

استاندار و شهردار قم به همراه جمعی از مدیران استان از شهرک صنوف قم بازدید کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مسئولان قم از شهرک صنوف +تصاویر
شناسه : 47293 | انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، آهنین‌پنجه مدیر شرکت توزیع برق استان، خرمی رئیس اتاق اصناف استان، ذاکریان معاون خدمات شهری شهرداری، ملکی مدیرکل امور شهری استانداری، روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری، مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری و جمعی از مسئولان استانی و مدیریت شهری امروز از پروژه شهرک صنوف قم بازدید کردند.

در این بازدید، حاضرین ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت عمرانی شهرک صنوف، خواستار رسیدگی به وضعیت موجود، رفع موانع و اجرای پروژه طی یک برنامه زمان‌بندی مدون و مطلوب شده و ابراز امیدواری کردند که روند انتقال صنوف وابسته به‌صورت جدی پیگیری و دنبال شود.

مهدی آهنین‌پنجه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در این جلسه با اشاره به مشکلاتی که در تأمین برق شهرک وجود دارد، گفت: باهمت شهرداری در سال ۹۴، تفاهم‌نامه‌ای با برق تهران امضا شد تا برای شهرک، پست ۶۳ احداث شود اما آن زمان با وجود هزینه سنگین اجرایی نشد.

وی، برق موردنیاز شهرک اصناف را ۲۰ کیلوولت دانست و بیان کرد: تا امروز ۱۹۸ انشعاب برق در شهرک واگذارشده و بیش از ۵۰ متقاضی دیگر نیز منتظر واگذاری و اتصال برق هستند.

وی از تأمین برق شهرک از پست جاده کوه سفید خبر داد و گفت: پست ۸۰ کیلوولت جاده کوه سفید در حال احداث بوده تا ۱۰ کیلوولت ظرفیت برق آن به شهرک واگذار شود اما مشکلاتی داشته که امیدواریم به‌زودی حل شود.

آهنین‌پنجه، چهار کیلوولت برق فروخته‌شده به شهرک را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: تا امروز ۴ کیلوولت برق به شهرک فروخته‌شده و باید برای پست ۶۳ کیلوولتی هم‌فکری شود و تا زمان حل مشکلات زمین پست برق مشخص شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.