عضویت ۱۷۶۹ هنرمند قمی در صندوق اعتباری هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از عضویت ۱۷۰ هنرمند دیگر قمی در صندوق اعتباری هنر کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷۶۹ هنرمند قمی در این صندوق عضو هستند و ۴۴۴ نفر نیز تشکیل پرونده داده و در مرحله تکمیل مدارک قرار دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عضویت ۱۷۶۹ هنرمند قمی در صندوق اعتباری هنر
شناسه : 47280 | انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سید موسی حسینی کاشانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: طبق اصول و قواعدی که در صندوق اعتباری هنر کشور وجود دارد، مدارک و اسناد اعضای هنرمند دال بر سال‌های فعالیت‌ این عزیزان بررسی و پس از تأیید مراحل، عضویت آنان در صندوق اعتباری هنر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اخیراً تعداد ۱۷۰ هنرمند دیگر نیز عضو صندوق اعتباری هنر شده و برای ١٠۵ نفر از عزیزانی که پیش‌تر به عضویت این صندوق در آمده بودند نیز هنرکارت صادر شده است.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه استفاده از خدمات بیمه، یکی از مزایای عضویت هنرمندان در صندوق اعتباری هنر است تصریح کرد: به تازگی تعداد ۵۰ نفر هنرمندان عزیز قمی نیز که پیش عضویت آن‌ها در صندوق تأیید شده بود از خدمات بیمه بهره‌مند شده و تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است کل اعضای صندوق اعتباری هنر استان قم ١٧۶٩ نفر است و ۴۴۴ نفر تشکیل پرونده داده و در حال تکمیل مدارک هستند.

تعداد ١۴١۶ نفر دارای هنر کارت شده اند و  ٩١٣ نفر از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و ٧٠٠ نفر به همراه اعضای تحت تکفل از طرح بیمه تکمیلی امسال استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.