برگزاری دوره رایگان درست‌خوانی قرآن کریم به صورت آنلاین

سامانه آموزش مجازی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دوره آموزش آنلاین درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را به صورت رایگان به همراه برگزاری آزمون مجازی و اعطای گواهی نامه پایان دوره برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری دوره رایگان درست‌خوانی قرآن کریم به صورت آنلاین
شناسه : 47277 | انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) دوره آموزش آنلاین رایگان درست‌خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم به صورت رایگان در سامانه آموزش مجازی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این دوره در قالب ۳۵ درس ۵ دقیقه ای توسط استاد حجت الاسلام علی قاسمی ارائه شده است که علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام رایگان در این دوره شرکت کنند و تلفظ صحیح حروف قرآن کریم و نحوه صحیح قرائت قرآن را آموزش ببینند.

از جمله مزایای این دوره ارائه آموزش به صورت ۲۴ ساعته، ارائه صوت‌های آموزشی برای افزایش مهارت، امکان بارگذاری صوت قرآن آموز برای اشکال‌یابی هر درس توسط استاد پشتیبان، برگزاری آزمون الکترونیکی به همراه اعطای گواهینامه الکترونیکی پایان دوره است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی در این دوره آموزشی رایگان و کاربردی به نشانی اینترنتی Qhkarimeh.ir و یا لینک مستقیم https://qhkarimeh.ir/lms/group?id=5d مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.