مدیرکل کمیته امداد استان قم مطرح کرد

پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به ۵ هزار تن از نیازمندان قم

شهر بیست/ مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: حدود 5 هزار نفر از نیازمندان طی دوره 11 ماهه سال 97 از وام قرض الحسنه کارگشایی امداد استان قم از بهره مند شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرداخت وام قرض‌الحسنه کارگشایی به ۵ هزار تن از نیازمندان قم
شناسه : 4692 | انتشار : ۰۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، اکبر میرشکار با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: حدود پنج هزار نفر از نیازمندان در طی دوره ۱۱ ماهه سال ۹۷ از وام قرض الحسنه کارگشایی امداد استان قم از ۳ تا ۱۰ میلیون تومان بهره مند شدند و در مجموع حدود ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات در این قالب به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.

وی ادامه داد: ۸۰ نفر مددکار متخصص و کارآزموده در استان قم به صورت رسمی و برون سپاری وظیفه شناسایی و رسیدگی به امور نیازمندان مورد حمایت کمیته امداد را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: در ماه‌های مهر، آبان و آذر، ۵ هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند به جمعیت مورد حمایت این نهاد در استان اضافه شد.

میرشکار با اشاره به مشاوره‌های کمیته امداد استان قم اظهار کرد: یکی از خدمات مهم و موثر این نهاد در توانمندسازی خانواده‌ها و پیشگیری از ورود آسیب‌های اجتماعی، خدمت مشاوره فردی و گروهی است که در طی ۱۱ ماه سال ۹۷ تعداد سه هزار و ۳۰۰ نفر از این خدمت به رایگان بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۶ هزار فقره درخواست مددجویی و غیرمددجوییی در سیستم نظام جامع حمایتی امداد استان قم در طی ۱۱ ماهه سال ۹۷ ثبت شد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.