خداحافظی صادق‌پور از آبفای قم/ بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم شد

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خداحافظی صادق‌پور از آبفای قم/ بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم شد
شناسه : 46869 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب قم، آیین تکریم علی‌جان صادق‌پور و معارفه حسن بختیاری مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور مهندس مسعود خشایی معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مهندس پاک‌ضمیر مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ابراهیم معتمدی معاون امور عمرانی استاندار قم و دیگر مدیران ملی و استانی در تالار آب این شرکت برگزار شد.

شرکت آب و فاضلاب استان قم جزو شرکت‌های پیشگام کشور است

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سخنانی در این مراسم، با تأکید بر اینکه امروز وضعیت بسیار خوبی در حوزه آب و فاضلاب در استان قم داریم اظهار کرد: در استان قم ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری تحت پوشش شبکه آب سالم و بهداشتی هستند.

وی با تأکید بر اینکه ۹۶ درصد جمعیت روستایی در قم تحت پوشش شبکه آب سالم هستند، تصریح کرد: تلاش داریم با پروژه‌هایی که در دست اجراست پوشش شبکه روستایی را نیز به ۱۰۰ درصد برسانیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: در حوزه فاضلاب کارهای خوبی در استان انجام شده و البته کارهایی باقی مانده که در دوره جدید به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در استان قم حدود ۴۱ درصد است، یادآور شد: ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب نیز در استان در مدار بهره برداری قرار دارد که دو مورد در سال‌های اخیر به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم پوشش شبکه فاضلاب هم به ۱۰۰ درصد برسد.

خشایی با تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان به جمع شرکت‌های پیشگام کشور اضافه شده است گفت: امروز با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، بیش از ۹۰ درصد قبوض استان قم به صورت الکترونیکی صادر می‌شود که صرفه‌جویی خوبی در هزینه‌ها و زمان داشته است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبارات قابل توجه برای استان قم گفت: در بودجه سال آینده نیز اعتبارات مناسبی برای صنعت آب و فاضلاب اختصاص گرفته و استان قم نیز بخشی از آن را در اختیار خواهد داشت تا بتوانیم صنعت آب و فاضلاب را توسعه دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه نیروی انسانی بسیار توانمندی در استان قم فعال است گفت: هر مدیری در این استان خدمت کند قطعاً از این سرمایه استفاده مطلوب خواهد برد.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم

لزوم تسریع تکمیل شبکه فاضلاب قم

ابراهیم معتمدی معاون امور عمرانی استانداری قم نیز در ادامه این مراسم در سخنانی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان در سال‌های اخیر فعالیت‌های قابل توجهی را انجام دادند و تحولات خوبی در این حوزه در استان رقم خورد.

وی با تأکید بر اینکه مسوولیت فرصتی برای خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: اینکه از بدنه خود مجموعه شرکت مدیرعامل جدید انتخاب شده یک فرصت و یک ارزش است.

معاون استاندار قم استفاده از ظرفیت‌های شورای شهر و شهرداری که می‌تواند در سطح شهر قم راهگشا باشد را مورد تأکید قرار داد و افزود: تکمیل شبکه فاضلاب، نگهداری و بهسازی مجموعه آب شرب و حل کامل مشکل فاضلاب پردیسان، استفاده از مدیران جوان و کارآمد و استفاده از ظرفیت‌های داخلی مجموعه شرکت از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در دوره جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی به عنوان استراتژی مهم در شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائلی که در استان داریم می‌توانیم با اتکا به توان بخش خصوصی به سرانجام رسانده و حل کنیم.

معتمدی یکی از رویکردهای مهم در مجموعه شرکت آب و فاضلاب را افزایش مشارکت مردمی دانست و گفت: ما در مجموعه استانداری تمام‌قد در خدمت شرکت آب و فاضلاب هستیم تا بتوانیم مشکلات این بخش خصوصاً مسئله فاضلاب را در قم برطرف کنیم.

وی، شبکه فاضلاب را یکی از مولفه‌‌های اصلی شهرها عنوان کرد و افزود: شبکه فاضلاب در دنیا به عنوان مهم‌ترین مؤلفه یک شهر مطرح است و باید این شبکه تکمیل شده و به هر شکل که شده و با جلب مشارکت مردمی، منازل به این شبکه متصل شوند.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم

ارتقا کارآمدی و افزایش بهره‌وری از اولویت‌های آبفا است

حسن بختیاری مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی اظهار داشت: در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان قم ظرفیت‌های انسانی بسیار خوبی داریم و امیدواریم با اعتماد به این نیروهای ارزشمند اقدامات خوبی را رقم بزنیم.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقاء کیفی فعالیت‌ها، افزایش بهره‌وری، نگاه راهبردی به فعالیت‌ها و وظایف، توانمندسازی کارکنان، اصلاح و تسهیل فرآیندهای کاری به عنوان اولویت‌های آینده شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: سلامت اداری در شرکت آب و فاضلاب استان قم جایگاه خوبی دارد البته باید به دنبال شفافیت بیشتر هم باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در حال حاضر شبکه فاضلاب شرایط بحرانی ندارد خاطرنشان کرد: ۳۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده فاضلاب داریم که باید با قدرت و سرعت به دنبال اصلاح این وضعیت باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت آب قم نسبت فاضلاب بسیار بهتر است و باید با تعامل با آب منطقه‌ای این شرایط را بهبود ببخشیم اظهار کرد: حمایت و همراهی تمام کارکنان شرکت آب و فاضلاب و مجموعه نهادها و سازمان‌های استان، استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌تواند مسیر فعالیت‌های آینده شرکت آب و فاضلاب را هموارتر سازد.

بختیاری توجه به کارآمدی را موضوع مهمی دانست که باید در آینده مورد توجه قرار گیرد و گفت: مردمی بودن یک شعار خوب و مهمی است که در اولویت کاری شرکت و دولت خدمتگذار قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما باید خود را در جایگاه خدمت به مردم بدانیم و در عمل نشان دهیم که انقلابی و به آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا پایبند هستیم.

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم

علی‌جان صادق‌پور مدیرعامل سابق شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات فعالیت های دوره مدیریت خود در شرکت آب و فاضلاب استان قم پرداخت و در سخنانی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان قم یکی از شرکت‌های پیشرو در تمام زمینه‌ها است و کارکنان و نیروهایی فرهیخته‌، متخصص، هماهنگ و متعهد در این مجموعه مشغول به کار هستند.

در پایان این مراسم از خدمات و فعالیت‌های علی‌جان صادق‌پور تقدیر و حکم انتصاب حسن بختیاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم به وی تقدیم شد.

خاطرنشان می‌شود هفته گذشته علی‌جان صادق‌پور مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب قم به سمت مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس منصوب شد.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.