دومین نشست مدیران رسانه‌های خبری قم با آیت‌الله سعیدی برگزار شد

دومین نشست صمیمی مدیران رسانه‌های خبری قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی با حضور جمعی از مدیران آستان قم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دومین نشست مدیران رسانه‌های خبری قم با آیت‌الله سعیدی برگزار شد
شناسه : 46474 | انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دومین نشست صمیمی با جمعی از مدیران رسانه‌های قم، با تأکید بر لزوم تداوم نشست با خبرنگاران، افزود: امروز دومین جلسه با اصحاب رسانه تشکیل شد و پس از این نیز بسته به نیاز و زمان این جلسات تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت افزایش حضور بین اقشار مردم و شنیدن مشکلات آن‌ها، گفت: یکی از درخواست‌های خبرنگاران، حضور این‌جانب در بین اقشار مردم بود که این حضور با روش‌های مختلف می‌تواند تحقق پیدا کند، اگرچه در بین مردم حضور داشتیم ولی خبرنگار و عکاس نبوده و اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گرفته ولی این حضور بیشتر هم می‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه(س)  با تآکید بر حضور مسئولان در مساجد برای حل مشکلات مردم، گفت: در رابطه با حضور بیشتر در میان مردم جلساتی تشکیل شده تا به صورت منظم در مساجد سطح شهر حضور پیدا کنیم و این حضور باید یک حضور جامع باشد و با هماهنگی آموزش و پرورش و ارشاد و دیگر نهادها دنبال شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه تشکیل شورای رسانه‌ای در کنار شورای فرهنگ عمومی هم پیشنهاد اصحاب رسانه بود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم باید سازوکار آن را فراهم کند، افزود: بحث حمایت از ایجاد جاذبه‌های غیرمذهبی در قم برای اشتغال و جذب گردشگر بیشتر به شهرداری و میراث فرهنگی مربوط می‌شود و ان‌شاء الله به آنها ابلاغ می‌شود و خود ما هم تأکید خواهیم داشت.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: افزایش تعداد مشاور رسانه‌ای در کنار تولیت و ایجاد زمینه خدمت افتخاری خبرنگاران داوطلب و تسهیل در روند آن پیشنهادهای بسیار خوبی است که اجرایی خواهد شد.

وی افزود: پیشنهادها و انتقادهای خبرنگاران به شهرداری، استانداری و سازمان تبلیغات که در جلسه گذشته مطرح شد، دسته‌بندی شده و به این دستگاه‌ها منتقل می‌شود.

تولیت حرم حضرت مصعومه(س) ادامه داد: اصلاح وضعیت ظاهری و لباس خادمان و همچنین اجرای دوره‌های آموزشی برای ارتقاء نحوه برخورد خادمان با زائران نیز که از پیشنهادهای خبرنگاران است، اجرایی می‌شود.

آیت‌الله سعیدی همچنین با اشاره به این‌که تولیت مسجد اعظم مستقل است، گفت: در مدیریت مسجد اعظم، آستان حضرت معصومه(س) دخالتی ندارد؛ کارهای خدماتی و نظافتی مسجد اعظم توسط خادمان حرم مطهر انجام می‌شود، ولی در کارهای مدیریتی مستقل تصمیم می‌گیرند.

امکان خادم افتخاری شدن برای اصحاب رسانه در تمام بخش‌ها فراهم است

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان حضرت معصومه(س) نیز گفت: هم‌زمان با توسعه فیزیکی حرم، توسعه خدماتی نیز صورت گرفته و به‌عنوان‌مثال امروز زائران سالمند برای رسیدن به حرم از خدمات حرم بهره می‌گیرند.

محمد واحدی افزود: امکان خادم افتخاری شدن برای اصحاب رسانه در تمام بخش‌ها فراهم است و استقبال می‌شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.