آیین اختتامیه همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار می‌شود

دبیر نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی از برگزاری اختتامیه این همایش در ۲۹ دی‌ماه به میزبانی قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آیین اختتامیه همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 46355 | انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جواد اشعری در نشست خبری اختتامیه نخستین همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد با تأکید بر اینکه این همایش به صورت مردمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: اختتامیه همایش روز چهارشنبه ساعت ۱۹ در مجتمع امام خمینی(ره) با حضور مسئولین استان و برخی مهمانان از استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش در ۱۳ بخش از جمله مقاله، شعر، نثر، داستان کوتاه، نقاشی، عکس، عکس نوشت و خوشنویسی با محوریت فاطمیه و سردار سلیمانی برگزار شده است.

دبیر همایش ملی مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و  سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، اوقاف، صداو سیما، بنیاد شهید، سپاه، بسیج، کانون شاعران، بنیاد دعبل، دانشگاه قم، شورای هیئات مذهبی بیشترین سهم را در برگزاری این همایش داشتند که جای تقدیر دارد.

همچنین افشین خرمی‌نیا طراح و ایده‌پرداز همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر اینکه در نگارش طرح این همایش چند مؤلفه قدرت مدنظر بود، اظهار کرد: بهترین مؤلفه قدرت که به آن رسیدیم مردم بودند که پای این کار بیایند و مکتب حاج قاسم را تبدیل به فرهنگ کنند.

وی با اشاره به اینکه از افراد ۸ ساله تا ۸۲ ساله برای این جشنواره اثر ارسال کردند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد که جشنواره به هدفش رسیده و پیام آن به جامعه هدفش یعنی مردم منتقل شده است.

طراح و ایده‌پرداز همایش مکتب فاطمی حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه هنرمندان صاحب نام رشته‌های مختلف نیز در این همایش شرکت کرده و آثارشان را ارسال کردند، بیان کرد: شورای هیئات مذهبی نقش پررنگی در برگزاری این همایش داشتند و خروجی همایش نیز انتشار کتاب همایش، برگزاری نمایشگاه و انتشار چکیده مقالات خواهد بود که در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه
تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.