آغاز فعالیت کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی شهرداری قم

عضو شورای شهر قم از آغاز فعالیت کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خبر داد و گفت: این کمیته با محوریت آموزش فرهنگ شهروندی کار خود را آغاز کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز فعالیت کمیته بانوان و خانواده در سازمان فرهنگی شهرداری قم
شناسه : 46343 | انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند در جلسه شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، به ارتباط بین آموزش و مسائل فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه بانوان موضوع آموزش جایگاه مهمی را داشته و سازمان فرهنگی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است.

وی، فعالیت‌های کارگروه بانوان در سازمان فرهنگی را موردتوجه قرارداد و افزود: پس از ایجاد کمیته بانوان و خانواده در شورای شهر قم، این کمیته در سازمان فرهنگی بیش از یک ماه است که کار خود را آغاز کرده و کارگروه آموزش ذیل این کمیته و با محوریت فرهنگ شهروندی مشغول فعالیت است.

عضو شورای شهر قم، یکی از دغدغه‌های کمیته بانوان را آموزش فرهنگ شهروندی دانست و ابراز کرد: کارها در حوزه فرهنگی بسیار زیاد بوده و باید هرکدام مسئولیت بخشی را برعهده‌گرفته و کار را هدایت کنیم تا شاهد اتفاقی مؤثر و مثبت در این حوزه باشیم.

وی از رایزنی با آموزش ‌و پرورش، معاونت تبلیغی حوزه بخصوص حوزه بانوان خبر داد و تصریح کرد: بخش بانوان حوزه اعلام آمادگی برای همکاری در بخش آموزش فرهنگ شهروندی داشته و مساجد نیز آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که برنامه ما ورود از طریق خانواده و کودکان است و اگر تولید محتوا در این بخش انجام شود می‌توانیم در فضای مجازی فعالیت خوبی داشته باشیم.

نیازمند ادامه داد: با همین روش فرهنگ ترافیک، پسماند و سایر موضوعات فرهنگ شهروندی آموزش داده می‌شود و مقررشده تولید محتوا از این طریق انجام‌شده و آموزش و پرورش کار را اجرایی کند، زیرا هدف‌ها مشترک بوده و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی را ما انجام می‌دهیم.

وی نقش خانواده‌ها را موردتوجه قرارداد و مطرح کرد: از طریق خانواده و آموزش ‌و پرورش می‌توانیم در میان‌مدت به جایگاهی برسیم که برنامه‌های فرهنگی شهرداری اجرا شود اما نیاز داریم بودجه بخش آموزش فرهنگی را افزایش داده و به این موضوع اولویت بدهیم.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.